Vlákno názorů k článku Sdružení na obranu spotřebitelů kritizuje zákaznickou linku UPC od anonym - Nejsem odborník na telekomunikace, ale myslím, že v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2008 22:36

    anonymní
    Nejsem odborník na telekomunikace, ale myslím, že v dnešní přetechnizované době, kdy jsou vyspělé komunikační technologie dostupné i v tomto státě, výmluvy mluvčího UPC neobstojí. Slib nápravy už tu také byl, ale bohužel..nic. Pana Malinu chápu, je jeho zaměstnáním hlásat jen ty dobré zprávy, ale těch je stále míň, tak musí chlácholit nespokojené a rozlobené ovečky, sděluje jen to, co je mu nařízeno.
    Zdá se, že za problémem nedovolání bude něco jiného, než technické problémy....většinou jsou to peníze...
    Otázkou je také, co ušetřilo UPC, zrušením kontaktních center? Nyní musí nakupovat různé telekomunikační technologie, najímat operátory a já nevím co ještě. Ale pro zákazníka to znamená=že pokud se vůbec dovolá, ale není schopen svůj problém vyřešit telefonním hovorem, (na elektronickou poštu UPC nereaguje,anebo když,tak za měsíc), nemáte žádnou možnost cokoli řešit. Vlastně ano, doporučeným dopisem vypovědět služby, potom jste už zase v "kurzu" a jsou nabízeny i pohádkové slevy.
  • 7. 2. 2008 10:46

    David Rácz/digitálníChodsko.cz (neregistrovaný)
    Podobné to bylo nedávno i na caal-centru u GITALu. Kuriózní zážitek, přišel za mno do prodejny zákazník (důchodce), ať mu proplatím cca 500,-Kč za provolaný čas do Gitalu, kam se stšjně nedovolal, když chtěl aktivovat 200,-Kč kupon pro Nonu Cinemu a Slováky :-)
  • 7. 2. 2008 10:30

    Albi (neregistrovaný)
    Souhlas. UPC jsem nakonec zrušil doporučeným dopisem. Sice si ještě dva měsíce po odpojení dovolili posílat faktury, ale to už jsem vyřešil přes kontaktní formulář. Reagovali docela rychle, za den se omluvili a doporučili mi faktury ignorovat.

    Jinak přístup UPC je jen drancování nikoliv podnikání.

    Zkusím to shrnout: instalační technik = 3.firma, opravy internetu = 3.firma, odeslání kabel.modemu = 3.firmě.

    Nové programy pouze na DVB-C nikoliv na analogové kabelovce ! HBO comedy a Nova Cinema rovněž.

    Kvalita DVB-C značně kolísavá často rušení analog. kanálů nebo internetu.

    Likvidace konkurence skupováním (CORRIS, Karneval). Zkušební DVB-C na Karnevalu, to byl rozdíl. Jen co Karneval koupilo UPC tak šla kvalita DVB-C do kopru (výměna páteřní infrastruktury za hrůzy z Asie).

    Otřesné CallCentrum - volal jsem 3x a celkový čas strávený na CC okolo 35 min. A to jsem měl štěstí, že jsem se vůbec dovolal.

    Leckterá jiná firma využívá monopolu, ale UPC fakt drancuje...
  • 7. 2. 2008 9:46

    ivovi (neregistrovaný)
    Tak tak. Doporuceny dopis s vypovedi funguje bez problemu, na co zakaznickou linku. :-)
  • 7. 2. 2008 8:43

    Honza (neregistrovaný)
    Ale vždyť je to jednoduché. Máte smlouvu? Jsou v ní určitě podmínky pro ukončení využívání služby včetně lhůt. Tak prostě napiště jednoduchý dopis, pošlete jej doporučeně na kontaktní adresu a nechte si kopii. Pokud je způsob doručení výpovědi ve smlouvě jiný, použijete samozřejmě ten stanovený - ale vždy si nechte kopii + potvrzení o odeslání nebo přijetí. Po uplynutí lhůty přestaňte platit bez ohledu na to, zda je služba odpojená a nebo ne. Potřebné doklady o odeslání výpovědi máte a to že UPC službu neodpojilo je jejich problém.
  • 7. 2. 2008 1:21

    Ja (neregistrovaný)
    Protoze v jejich miste jsou reba jen oni, antenu si namontovat nesmeji na panelak, pokojovka je bez signalu...
  • 6. 2. 2008 22:02

    cypýsek -:)) (neregistrovaný)
    Když chcete kabelovku zrušit,tak to jsou opravdu nechutné debaty a trvá to šíleně dlouho než vám něco odpojí.UPC je zlodějská firma,ale proč né když jsou lidé kteří tuto firmu podporují!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).