Za prve nevim co je spatneho na zivnostenskem opravneni. Je rozhodne pro zakazniky mnohem bezpecnejsi nez institucionalizovane, ale za nic nerucici s.r.o., protoze fyzicka osoba ruci za vsechny sve podnikatelske zavazky i po ukonceni podnikani az do konce sveho zivota celym soukromym majetkem, zatimco zdanlive honosna pravni osoba s.r.o. je typicky model po nas potopa (ruci jen do vyse majetku spise symbolicke hodnoty). A kdyz uz jsme u toho, majitel podnikatelskeho opravneni si muze dat ve sve vlastni firme funkci jakou chce, treba supergenialni hyperguverner :-)). Rychlokvasky prirozene rad nemam (v zadnem oboru), ale existenci pravnicke osoby ani zdaleka nepovazuji za nejaky dukaz solidnosti, spis naopak. A novinari, hlavne klidek, takovych kachnicek jeste bude. To byste se upsali ;-).
Úplně přesně řečeno, "skupina MediaShow ČR" neexistuje a funkce výkonného ředitele je smyšlená. Pešout podniká jako fyzická osoba na živnostenský list; až donedávna měl jako předmět podnikání pouze reklamní činnost, před týdnem si pořídil další živnosťák na "maloobchod provozovaný mimo řádné provozovny", neboli stánkový a zásilkový prodej.
No já vám názor vyvracet nebudu. Jsem přesvědčen o tom, že krást se nemá a i ty jeho články na Parabole, o kterých se tady zmiňujete, byly většinou kradené.
Pana Pešouta samozřejmě znám (dokonce i osobně ze setkání v Domažlicích na konferenci o digitalizaci) Nemyslím si, že je to "jedna z dalších komických postaviček" jak zde píšete. O tom, že portál MediaShow je on sám vím také. Právě proto mu držím palce a věřím, že dokáže velkou část toho, co chce, a nesnažím se být jen naivní. Bohužel tyto bombastické bulvární výpady směrek k obyčejným zákazníkům FUNGUJÍ!!! A on se prostě na tomto základu chce udržet a má celkem šanci. Určitě jste dlouhou dobu četl jeho články o DV-T, ještě když působil v Parabola.cz, vždy jsem se těšil na jeho nové články. On tou digitalizací severu "nyní manažersky žije" a určitě má větší možnost uspět, než-li v tomto malém regionu. Každý má stejnou šanci, stačí ji nepromarnit. Je dobře, že nečeká, jako ostatní prodejci v severních čechách, až k nim zákazník příjde. Už jenom tím, že se díky jeho marketinovým výpadům v severočeských médiích (v tisku) píše, kladně působí na osvětu a informovanost lidí ohledně digitalizace.
Je vidět, že o panu Pešoutovi mmnoho nevíte.:-) Jinak byste věděl, že všechny jeho texty mají snahu zapůsobit bombasticky. Na serveru Mediashow, o kterém prohlašuje, že je největší a nejlepší medální portál v republice umisťuje obšlehnuté články z časopisů a jiných serverů a jedinou jejich obměnou je, že je opatří vždy řadou vykřičníků. Zkrátka čím více vykřičníků, tím větší bomba. A většinou se stejně jen, jak už to v případě bulváru bývá, ukáže, že na tom není příliš mnoho pravdy. S velkou pravděpodobností tomu bude tak i v tomto případě s onou "celoplošnou distribucí STB". Radek Pešout je prostě jedna z dalších komických postaviček českého internetu.
Nechci Vám kazit radost, ale firma pana Pešouta je vlastně jen on, jeho sestra a pár lidí, co píšou bulvární web MediaShow. Na tom nemůže nic změnit ani způsob, jakým komunikuje s novináři. Popravdě řečeno, Radek Pešout má v prodeji set-top-boxů sakramentsky daleko i na tak malé firmy, jako je ta Vaše.
Ústecký(severočeský)kraj je velká ryba, a jen velcí hráči zde mohou uspět. Firma pana Pešouta a hlavně tento projekt jede správným směrem a má šanci uspět. Masívní marketingová strategie prodeje a uměle vytvořená panika je jeden z nezbytných bodů vedoucích k úspěšnému podnikání. Držím palce, bude to tvrdý oříšek, vzhleme k velkému území. Zákazníci se rozdělí min.do dvou skupin. Jedna bude preferovat koupi set-top-boxu ihned po spuštění DVB-T vysílání z BH hlavně ze zvědavosti a ta druhá, myslím že masívnější vlna zájmu, příjde až během úplného vypínání analogového signálu. Tak to je, model z Domažlicka je toho důkazem. Další důležitá pravda je ta, že uspěje hlavně ten, kdo bude od prvního dne vysílání v DVB-T dostupný. Pokud druhý multiplex s Primou zde v tento zahajovací den nespustí své vysílání, z poloviny tak ztratí nejen své diváky ale i kredit. Drtivá většina lidí si zde ani neuměla naladit NOVU, když se opozděně přidala do Domažlického MUXU A. Ještě dnes se setkávám se zákazníky, kteří zakoupili set-top-box ihned po spuštění vysílání a divili se, když jsem jim odpovídal, že už tam dávno NOVA je!