Tak nějak - jako příklad mohu uvést avistaz.to (dříve asiatorrents.me) vyžadující registraci (na pozvánku) a specializující se na asijskou tvorbu - bez toho bych byl prakticky v pr... protože asijská tvorba je tu prakticky nedostupná a na českou a americkou se už koukat delší dobu nedokáži.
O anonymite uzivatele pochopitelne muze byt rec pouze v pripade, ze si ji sam nejak zajistite - spousta lidi pouziva vsemozne VPS, kde v mnoha pripadech je mozne za ne platit i treba bitcoinem. Tyce se pochopitelne predevsim tech, kteri torrenty zverejnuji. Bariera jineho statu, idealne pak jineho kontinentu je ve vetsine pripadu dostatecna.
Tusim ze pak takove Svycarsko akceptuje i nekomercni sdileni.
S trackery jako takovymi se to ma tak, ze nektere jsou pristupnejsi nez jine, pochopitelne prevazne plati, ze uzavrene = kvalitnejsi. Google umi vetsinu z nich najit, takze linky jiste dohledate(pocitam ze zdejsi cenzor by odkazy stejne odstranil). Nekde je zavreno, jinde je vstup na pozvanku, nekde staci treba jen prijit na irc a pozadat. Nekde musite generovat dostatecne velke prenosy, aby ucet nebyl zrusen atd atd. Na nektere site napriklad nezbytne potrebujete min 100Mbit symetricky.
K tomu provozu pak jeste toliko, ze podle me osobni zkusenost tak 50% online her pouziva ke sve aktualizaci (a i k uvodnimu stazeni) prave torrent. Provozovatel pak totiz eliminuje tradicni problem s tim, ze vsichni chteji hrat, ale vsichni musi nejdriv stahnout patch, cimz velmi casto vyradi infrastrukturu (a nekteri se pak s oblibou odvolavaji na DOS).
Jak vidno, Mr. Docekal opet pise o vecech, o kterych nevi zhola nic.
90% provozu na torrent siti (da-li se to tak nazvat) zajistuji privatni a tedy neverejne servery. Coz neznamena, ze by byly verejnosti nedostupne, ale vyzaduje to nejakou lehkou aktivitu. Jsou jich tisice, a mnohe se specializuji na konkretni typ obsahu.