Vlákno názorů k článku Soutěž o nový design Lupy: známe vítěze! od Petr Staníček - Usability rule nr. 1: Don't listen to your...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2005 10:00

    Petr Staníček (neregistrovaný)
    Usability rule nr. 1: Don't listen to your users! --- [Jacob Nielsen]

  • 1. 8. 2005 13:29

    .. (neregistrovaný)
    pixy, ze se jeste namahate..

    Dokonce si ani nemyslim, ze by ctenari lupy nevybrali lepsi navrh, ale o tech rychlokvaskach ani nemelo smysl hlasovat, takze hlasovali jen ti, kteri veci imho vubec nerozumi a vysledek vydime.

    Internet info:

    "Konzultace výroby a propagace internetových stránek

    Existují stovky dobrých i špatných programátorů a webdesignerských studií. Je velice těžké si správně vybrat. Výroba internetové prezentace není právě nejlevnější záležitostí a utratit spoustu peněz za špatně odvedenou práci se nevyplácí.
    Díky dlouholeté zkušenosti v této oblasti vám doporučíme spolehlivé dodavatele, kteří vytvoří vaše stránky přesně podle vašich přání. Nechcete se o nic starat? Chcete pouze vidět a zhodnotit výsledky? Můžeme vzít celou přípravu na sebe a dodat vám stránky "na klíč".

    Na Internetu lze využít mnoho marketingových a reklamních nástrojů, které vedou ke zvýšení návštěvnosti internetových stránek či k posílení image firmy. Všechny způsoby samozřejmě nejsou stejně účinné a vhodné pro daný typ prezentace. Vzhledem k tomu, že sami provozujeme několik vlastních serverů, máme bohaté zkušenosti s plánováním kampaní. Víme, který typ prezentace je nejefektivnější pro produktovou či imageovou inzerci.
    Kampaň dokonale naplánujeme, neboť známe velmi dobře český Internet, a zároveň i zrealizujeme. Klient se nemusí o nic starat, vše zařídíme za něj. Nejdůležitější je vybrat cílovou skupinu uživatelů, kterou klient inzercí chce oslovit. Na základě toho připravíme kompletní návrh prezentace."

    bez dalsiho komentare
  • 1. 8. 2005 15:40

    shrek (neregistrovaný)
    ta arogance lidi s malym penisem
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).