Server Heuréka.cz zveřejnil výsledky soutěže Shop roku 2009, kde mohli uživatelé Internetu hodnotit tuzemské internetové obchody. Soutěž byla rozdělena do dvou částí: cena popularity a cena kvality. O ceně popularity mohli rozhodovat všichni uživatelé, kteří se rozhodli v anketě hlasovat. O ceně kvality ovšem měli rozhodovat jen uživatelé, kteří v tomto kalendářním roce aktivně na Internetu nakupovali. V obou částech ankety možná trochu překvapivě vyhráli online prodejci parfémů, což může být do značné míry ovlivněno složením uživatelské komunity kolem serveru Heuréka.cz.
Cenu popularity získal e-shop Parfums.cz. Na druhém místě skončil internetový obchod Alza.cz. Třetí příčku obsadil další prodejce parfémů: Elnino.cz. Cena kvality připadla e-shopu parfemy-elnino.cz. Na druhém místě skončil e-shop Topgal.cz specializující se na galanterii. O třetí příčku se dělí online obchody Parfemy.cz a Parfums.cz. Konečné výsledky druhého ročníku soutěže, včetně výsledků v jednotlivých oborových kategoriích, naleznete na jeho výše odkazovaném webu nebo v tiskové zprávě.