...Zatímco v tradiční poštovní schránce (té z kovu či plastu) se objevují nevyžádané tiskoviny (ať již reklamních či jiných sdělení) poměrně často, a to aniž by to vzbuzovalo nějaký zjevný nesouhlas
Proc myslite? U nas v panelaku uz to vadi dost lidem a zvazujeme dat to tem desitkam roznasecu nejak najevo, kdyz napis: prosim reklamu tu nechceme! ignoruji.
No on je ten rozdil asui hlavne kvuli mnozstvi. Na schranku si muzu dat napis 'nechci' - a vetsinou nedostavam. Nojo, tak jeden-tri letaky tydne dostanu.
Na druhou stranu spamu dostavam cca 30 mailu denne a to i navzdory tomu ze posledni rok prakticky e-mail nikde neuvadim.
Díky současnému Zákonu o reklamě, Vám nesmí být vhazována reklama do schránky, pokud na schránce vyjádříte nesouhlas s vhazováním reklamy.
Před nějakým časem jsem tři roky (vždy v únoru) na své schránce sledoval v rámci akce sdružení VITA Ostrava, jaký vliv má nalepení jejich nálepky na snížení množství reklamy ve schránce. Hmotnostní úbytek představoval asi 80% (oproti schránce bez nálepky). Nyní můžete podobnou nálepku získat např. ve sdružení Arnika: www.arnika.org (rychlejší a stejně účinné je však vytvořit si o něco méně hezkou nálepku svépomocí).
Proc myslite? U nas v panelaku uz to vadi dost lidem a zvazujeme dat to tem desitkam roznasecu nejak najevo, kdyz napis: prosim reklamu tu nechceme! ignoruji.