Pokud to bylo špatně nakonfigurováno/zabezpečeno tak tomu průniku zcela jistě ulehčilo. Ale přijde mi říkat, že kdyby to dělala firma a pořádně, tak se to nemůže stát, je trochu alibismus.
Myslím, že tady vám nikdo nemůže dát 100% záruku bezpečnosti. Dobrou správou můžu toto riziko minimalizovat,ale ne vyloučit.
Pojistkou by tady měl být nějaký limit hovorného.
Pokud je mi známo, u WIA je služba s limitem/předplaceným kreditem implicitní stav. Sám tam mám jeden telefonní účet. Varianta s fakturací až po poskytnutí služby a bez limitu se poskytuje na výslovnou žádost a patrně jen podnikům s dobrou "platební morálkou" (tj. subjektům, u nichž lze rozumně očekávat, že jsou schopny si zajistit kontrolu čerpání služby a její bezpečnost). Mám tedy za to, že o změnu bezpečnější předplacené limitované varianty na rizikovější musela podnikatelka sama požádat.