Vlákno názorů k článku Špatně zabezpečené VoIP stálo hoteliérku miliony. A nejenom ji! od bman - Pokud to bylo špatně nakonfigurováno/zabezpečeno tak tomu průniku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2009 11:25

    bman (neregistrovaný)
    Pokud to bylo špatně nakonfigurováno/zabezpečeno tak tomu průniku zcela jistě ulehčilo. Ale přijde mi říkat, že kdyby to dělala firma a pořádně, tak se to nemůže stát, je trochu alibismus.

    Myslím, že tady vám nikdo nemůže dát 100% záruku bezpečnosti. Dobrou správou můžu toto riziko minimalizovat,ale ne vyloučit.
    Pojistkou by tady měl být nějaký limit hovorného.
  • 4. 11. 2009 12:37

    ViR (neregistrovaný)
    Pokud je mi známo, u WIA je služba s limitem/předplaceným kreditem implicitní stav. Sám tam mám jeden telefonní účet. Varianta s fakturací až po poskytnutí služby a bez limitu se poskytuje na výslovnou žádost a patrně jen podnikům s dobrou "platební morálkou" (tj. subjektům, u nichž lze rozumně očekávat, že jsou schopny si zajistit kontrolu čerpání služby a její bezpečnost). Mám tedy za to, že o změnu bezpečnější předplacené limitované varianty na rizikovější musela podnikatelka sama požádat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).