Komu spíše věřit: manažerům televize nejsledovanější televize nebo redaktoru i-netového magazínu co "radí" těm manažerům jak televizi řídit? Otázku nechávám bez odpovědi. Domnívám se, že Nova jde cestou "pohodové" televize a smíří se s tím, že jednorázové záležitosti ji občas přebijí. Je to jistě riziko, ale bude menší než vybuchující experimenty (z poslední doby mě napadá dokument Občan Havel přikuluje s děsivě nízkou sledovaností přes dobrý čas). Doba kdy se musely zásadní události zběsile cpát mimořádně na obrazovku je pryč. Od toho jsou zpravodajské a veřejnoprávní televize. Pokud si Nova nezaloží vlastní zpravodajský kanál mlže část publicistiky a "živých" záležitostí může obsáhnout pomocí internetu. Důležitější je, že může nabízet relativně stabilní reklamní schéma.
Problém je v tom, že Nova není ochotná investovat do ničeho nového. Vemme si program například Pondělí
Stefanie (kolikrát opak), film, vaření, Rex(opáčko), Las Vegas Kasíno (opáčko), Hvězdná brána (opáčko), Kobra (opáčko), Krok za krokem (opáčko), Vražedná čísla (premiéra), Zprávy, Zákon a pořádek (premiéra), Ulice, Zprávy.
Když to vezmu, tak za celý den do 20hod. jsou JEN 2 premiéry a to je podle mě zatraceně málo.
Večer Kobra (natahované, už to tak netáhne), Víkend (bez urážky), Mentalista (premiéra, ale vysílaná pozdě), NCIS (opět pozdě).
Může se tomuto schématu někdo divit - sledovanosti toho? Podle mě ne.
Prima to samé už se mi to nechce vypisovat, ale tam je kdyžtak něco od 20hod. a dále zábava, reality, seriál. Přes den také 0. Měli by se ti zaběhlí trochu vzpamatovat, jinak dopadnou špatně.