Sherlock na čtrnácti procentech
Premiéru Sherlocka s podtitulem Přízračná nevěsta, kterou Česká televize uvedla pouhých 24 hodin po britské premiéře, si na ČT 2 naladilo 551 tisíc diváků starších patnácti let, v cílové skupině od 15 do 54 let si ČT 2 ukousla podíl téměř čtrnáct procent.
PÁTEČNÍ DATA: Novoroční zprávy na TV Nova si naladilo jeden a půl milionu diváků
Slušný podíl vykázala i moderní adaptace klasického románu Pýcha a předsudek, kterou si odpoledne na Nově naladilo osmnáct procent diváků ve věku od 15 do 54 let. Večerní životopisné drama Jobs na Nově přilákalo 442 tisíc diváků starších patnácti let a ve věkové skupině do 54 let vykázalo podíl patnáct procent.
Simpsonovi stále táhnou
Odpoledne se Nově vůbec povedlo, komedii Sněžní psi sledovalo na Nově Cinema 12,5 procenta diváků ve věku do 54 let. V celodenním podílu vykázala Nova třináct procent všech diváků, zatímco ČT 1 téměř dvacet dva procent. Hlavní kanál Primy nedosáhl ani na deset procent a Barrandov skončil na 6,5 procenta.
MINULÝ PÁTEK: Svatojánský věneček měl přes dva miliony diváků, Jednička po celý den nad 30 %
Komedii Prci, prci, prcičky: Na táboře sledovalo na Primě Cool téměř deset procent diváků ve věku od 15 do 54 let, devět procent z nich si odpoledne naladilo Simpsonovi a osm a půl procenta vidělo Největší průšvihy v Top Gearu. Romantický snímek Po čem muži touží si na TV Barrandov našel pět procent diváků do 54 let.