"Princip snad není třeba objasňovat - větší návštěvnost znamená možnost vyšších cen za pronájem reklamního prostoru."
Jak jste k tomu dospěl? Znamená to, že pokud se některému serveru výrazně zvýší návštěvnost, může zvýšit ceny reklamy? Měl by být tedy z trojky portálů Seznam nejdražší a Centrum nejlevnější? Pokud mohu na základě svých jistě omezených zkušeností soudit, pokud je zde vůbec nějaká souvislost, tak spíše opačná, tj. vyšší návštěvnost spíše vede k nižší CPM.
Mohl bych vás poprosit, abyste se vyjádřil k připomínkám, které se objevily v diskusi k vašemu minulému článku analyzujícímu zářijový audit?
Musím s Vámi souhlasit. Vyšší návštěvnost nemůže opravňovat k navyšování cen. Portály celkově mají dost nízkou CPT a jako majitel konkrétního produktu bych si je k inzerci nevybral.
A když už jsme u klikatelnosti, s čímž souvisí i výměnná reklama, řekl bych, že Mr. Linx poté, co jej opustilo několik "významných" serverů, má vyšší úspěšnost. Osobně jsem odchod zmiňovaných serverů uvítal a to, že Billboard má za zákazníky Seznam, Atlas, Post (ten je snad úplně nejhorší) apod., mě k němu nepřiláká. To je můj názor.
... Vidite a ja jako zadavatel reklamy, kteremu zalezi na budovani znacky a ne na nejakych natroublych klikancich, zvolim k budovani znacky prave reklamu na portalech ...
V citaci v clanku se objevuje zminka o standardech ABC - doslova: "(viz celou řadu informací o smlouvě mezi TNS a ABC ČR)".
Kde je mozne najit o techto standardech informace? Na svych strankach uvadi TNS pouze kratickou tiskovou zpravu s pomerne komickym zaverem, slibujicim uvest produkt, "kterým se bude monitorovat provoz na Internetu z kvalitativnějšího hlediska."