Špatně, špatně a ještě jednou špatně!
Stát má VYTVÁŘET PODMÍNKY a garantovat určitou míru stability a kontinuity.
Jestli něco požadovat, tak urychlené UMOŽNĚNÍ zahájení vysílání v T2. Ale ne PŘECHOD. Násilný přechod jen těsně po dokončení digitalizace (=PŘECHODU na DVB-T) zlikviduje jakékoliv zbytky důvěry domácností v pozemní vysílání a vyžene je k satelitu či kabelu a nebo do náruče IPTV providera(ů).
Takže urychlené poskytnutí kmitočtů (= vyhlášení tendru) spolu s načrtnutím smysluplné národní strategie (=současné veřejnoprávní služby po rozumnou dobu v DVB-T, rozumná doba = cca 2014 + obvyklá doba životnosti TV přijímačů v domácnostech, takže asi tak 2022) - to rozhodně ANO a má to mou podporu.
Direktivní rozhodnutí o rychlém přechodu určitě ne, byla by to chyba.
"Stát má VYTVÁŘET PODMÍNKY a garantovat určitou míru stability a kontinuity.
Jestli něco požadovat, tak urychlené UMOŽNĚNÍ zahájení vysílání v T2. Ale ne PŘECHOD."
Souhlas!
K nekterym bodum pana Polaka:
* Zakaz dovozu bez T2. - Pokud neni jasna koncepce zahajeni natoz prechodu z T na T2.
* Rozhodnout o kodovani podmineneho pristupu. - To je soucasti obchodni strategie pripadneho poskytovatele. Bohate staci povinnost CI slotu. "Povinnost" pritomnosti CI slotu v DVB-T2 zarizenich je jiz v d-booku, i kdyz jde o nezavazne doporuceni.
* Dotace na soubezne vysilani T a T2. To chteji soukrome televize. A davalo by to snad i smysl, kdyby byla schvalena DD2 a stat by byl nucen rychly prechod na T2 naplanovat a naridit.