Nechápu, o co těm Maďarům furt jde. Akorát v Česku pokazí vše, na co sáhnou. Viz. Spektrum a dříve také Hallmark Channel, AXN, National Geographic, Animax, HBO2 a jiné kanály. Nemluvě o tom, že se maďarština sem tam objevuje i na některých potravinách. Takže ne, nevidím jediný důvod, proč by měla mít Prima Cool nějaké potíže, protože si nějací Magyarové myslí, že jim patří celý svět. Ať expandují někam jinam.
ty úředníci jsou opravdu nějací divní, jak může někdo říct že Prima Cool je stejné jako Cool TV :D dnes se běžně registují názvy jako Žena, Doma, Zprávy, sport, klub, film, cinema atd. to znamená že když si zaregistruju nějaký obecný název a nakonec dám TV, tak už žádná další televize nesmí používat ani část názvu, to by se tedy měl Sport 1 soudit se Sport 5, Nova Sport, ČT4 Sport, EuroSport :D :D
Přesně tak, kdyby náhodou u některých diváků došlo k zaměnění názvů a stanic, tak by to pro Maďary byla ještě hodně dobrá reklama. Divím se, že raději na tom neparticipují, když náš Cool je skutečně labužnická stanice, zatímco ten jejich, škoda mluvit...
A Prima TV byla take ochrannou znamkou Novy, po prejmenovani Premiery na Primu doslo k dohode mezi Novou a FTV Premiera o pouziti nazvu Prima TV. Nicmene spolecnost IKO nechapu. Pochybuju, ze s kanalem Cool nekdy vstoupi na cesky trh. Jejich odpadkovy program Film+ tu myslim dostatecne staci.
Podle mého osobního názoru název Prima Cool není totéž jako název Cool TV. Takže nevidím jediný důvod proč by Prima neměla uspět u jakéhokoli soudu a název Prima Cool úspěšně používat. Ovšem zajímavé je, že tato společnost má s tímto smůlu již podruhé. Tedy původně se jmenovala Premiera TV. Ale když vstoupila do satelitního vysílání musela si název změnit z Premiera TV na Prima, protože Němci poukazovali, že by mohlo dojít k záměně názvů Premiera TV s jejich stanicí Premiere. Tedy podobnost se jim zdála účelová a nevhodná a je poškozující. A Premiera TV jim tehdy ustoupila a přejmenovala se na Primu. Tak se nelze po těhle zkušenostech a zážitcích divit, že si na Primě registrují neustále desítky značek, které nikdy nevyužijí. Na druhou stranu by se dalo zeptat, který pitomec u nich ty názvy vybírá, že vždycky zvolí něco, co už dávno existuje jinde a pak s tím mají jen a jen potíže.