Názory k článku Spotřebitel na Internetu = internetový spotřebitel?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 9. 2000 18:46

    Ender (neregistrovaný)
    ...velmi zajímavý článek.

    Souhlasím s prognózou přechodu od "prostých" informací k informacím s přidanou hodnotou (to ostatně předpovídá i Bill Gates) a ke značkám, k eznačkám, nikolivě pouze jménech serverů, ale především internetových produktů.

    Jenom na závěr: ten, kdo bude včas na pravém místě, asi nezaloží nové Unilevery, ale typově jiné, pružné, dynamicky fungující jednotky. Ale to až v době, kdy (parafrází Kotlera) informační ekonomika bude válcovat průmyslovou společnost.

  • 6. 9. 2000 21:11

    Martina Kopty (neregistrovaný)
    Zaujal mne v článku na první pohled. V Číně jsou tak totiž označováni jedináčci (převážně) z městských rodin. Jsou děti, kterým se jejich rodiče nemohou pro pracovní vytížení věnovat, a tak se jim snaží svou péči vynahradit pomocí spotřebního blahobytu.

    Velmi mne překvapilo, když jsem zjistil, že v jihočínských průmyslových městech je největší počet obézních dětí na počet obyvatel na celé planetě. Dokonce ještě více než ve Spokojených státech, a to je co říct.

    Docela by mne zajímalo, jakou asociací se dostal ten výraz sem. Docela pěkně, zvláště pokud si představíme vztekajícího se fracka, vykresluje profil spotřebitele :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).