Spotřebitelé si stěžují u ÚOHS na tarify Telecomu

31. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Antimonopolní úřad prošetřuje na podnět Sdružení ochrany spotřebitelů (SOS) volné minuty a v tarifech Českého Telecomu. SOS Telecomu vytýká, že své zákazníky neinformuje o počtu zbývajících volných minut či částky k protelefonování, a proto navrhuje změnit tarify. Telecom prý zneužívá postavení na trhu, protože zákazník, který neví, že už kredit protelefonoval, by mohl využít služeb levnějších operátorů. (DigiWeb)

Antimonopolní úřad prošetřuje na podnět Sdružení ochrany spotřebitelů (SOS) volné minuty a v tarifech Českého Telecomu. SOS Telecomu vytýká, že své zákazníky neinformuje o počtu zbývajících volných minut či částky k protelefonování, a proto navrhuje změnit tarify. Telecom prý zneužívá postavení na trhu, protože zákazník, který neví, že už kredit protelefonoval, by mohl využít služeb levnějších operátorů. (DigiWeb)