Jelikož jsem jeden z postižených (naštěstí jsem obdržel něco větší účet než 1000 Kč, takže přes sporožiro to neprošlo), musím se vyjádřit. Celá akce mě stála asi 2 hodiny času a 2 litry benzínu ( s tím jsem se už rozloučil). Na reklamacích mi bylo sděleno, že o problému vědí a pracují na něm. Byl jsem nucen podat standartní reklamaci, ale co mě zaráží více, v pondělí ráno čekám návštěvu technika od Telecomu. Nevím, jak souvisí špatný výpočet s mým vybavením, snad se to dovím. Naštěstí mám homologovaný a přihlášený modem, jinak nevím. Jako zákazníka mě štve, že nikdo ze zodpovědných nebyl schopen do této chvíle říci, stala se chyba, víme o tom a omlouváme se - to snad se vyřeší až s demonopolizací. Taky nevím, jak probíhá výpočet a následná kontrola, když při změně účtování uteče taková zásadní chyba. Jsem moc zvědavý, jak to celé skončí.
Bacha, ten modem si sam nemuzete spravne pripojit. Muze Vam ho pripojit jen nekdo s povolenim od CTU!!!
Naproti tomu bezdratovy telefon si pry sami zapojit muzete..
To je logika, co? Ala CTU&Telecom...:((
Pekny. A jak vyresit pripad, kdyz mam notebook, ktery nemuze byt k telefeni siti pripojen nastalo??? Zamestnat texnika na polovicni uvazek???? Fuck off Telecom!!!!