Zajimalo by me, co by se stalo, kdybych nezaplatil ? Mam snad platit za neopravnene uctovane sluzby? Samozrejme, ze by mi ty svine vypojily telefon. Kdybych ja poslal Telekomu spatne spocitanou fakturu, tak by me byli schopny dat k soudu pro podvod.
Souhlasim ze v SPT Telekomu sedi svine kterym nezalezi na dobrem jmene firmy a na spokojenosti zakaznika.Dokud si lide nebudou moct vybrat jinde,tak muzeme pouze nadavat a rostilovat se.To se muze podepset na nasem zdravi(infarkt) no stoji nam to za to?
Vladan Crha, tiskové oddělení SPT TELECOM, a.s. (neregistrovaný)
V případě, že nesprávný učet nezaplatíte a sdělíte to reklamačnímu oddělení, bude Vám vystavený nový na správnou částku. "Ty svině" Vám telefon pochopitelně bezdůvodně telefon nevypojí.
P.S. Stejně postupuje i SPT TELECOM v případě nesprávné faktury.
Cha, cha... Kdopak asi posoudí "nesprávný účet" - ten kdo jej vytvořil a nebo ČTÚ - takže min. 30 dní na vyřízení reklamace, ale stejně je nutné nejprve ZAPLATIT a pak reklamovat a nebo si opravdu myslíte, že neznám reklamační řád SPT? Ale ona každá kačka na účtě udělá za pár dní nějakej ten úrok a ten určitě lidem SPT nevrací. Jinak si myslím, že vystavení nesprávné faktury si koleduje o terstní oznámení za obohacování, ale SPT má dobré právníky a tak i to by přežilo, že? Práci čest a SOUDRUHUM z SPT zvlášť !