Jestli se nepletu, tak např. Disney channel ještě někdy loni - předloni také vysílal maďarské reklamy na střídačku s českými. Jak je tomu dneska, nevím. Už jsem to dlouho neměl předplacený.
Nevím, proč by to mělo vadit. Hlavně že tento kanál vůbec spustí, a ať si tam mají reklamy, jaké chtějí, třeba žádné.
Dva se nemůžou dohodnout, jaké tam budou vysílat reklamy, a třetí - divák - bude brečet, protože kvůli tomu odkládají spuštění. Většinou obyčejného diváka reklamy stejně nezajímají.
Disney Channel to dělá tak, že když běží maďarská reklama, tak v české zvukové stopě běží jen hudba, ne komentář k reklamě. Totéž obráceně i v maďarské zvukové stopě, kde jsou zase hudbou nahrazeny maďarské reklamy, no a v anglické stopě jsou hudbou nahrazeny všechny reklamy. Kdyby to takto dělali i jiné kanály, věřím, že nebude nikdo požadovat čistě českou mutaci, která je zbytečná a navíc dotyčný kanál prodražuje pro operátory a zprostředkovaně pak i pro nás, koncové zákazníky :( Nemluvě o tom, že ta čistě česká mutace může dopadnout i katastrofou, jako u National Geographic, jak jsem psal výše.