Nesrovnával bych platbu za výkon se Zbozi.cz a už vůbec bych chtěl vědět, jak jsou zákazníci spokojeni. My jsme na Zboží.cz testovali placenou službu, když ji spustili (tehdy 0,5 Kč/klik). Už tehdy to bylo na hraně rentability, překvapivě nám přibyl počet příchozích, ale konverze se snížily. Následně Seznam zdražil na 1 Kč/klik. Kampaně jsme vyrušili a platili je jen koncem roku, kdy bývá konverze nejvyšší. Měsíční náklady nám vzrostly na cca 150 tisíc/měsíc, konverze se zásadně propadly. Od té doby placenou službu na Zbozi.cz nepoužíváme. Chtěl bych od pana Murase znát konkrétní klienty, kteří mu řekli, že jsou s tímto modelem na Zbozi.cz spokojeni. V branži se pohybuju a fakt neznám nikoho.