Vlákno názorů k článku Sreality mění ceny, malé realitky to označují za likvidaci od webdev - Odpoved by byla moc dlouha ;-): http://webdev.blog.lupa.cz/2010/02/24/sreality-ci-je-to-chyba-pohled-od-jinud/

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 2. 2010 10:32

    Franz (neregistrovaný)
    RK kolem sebe kopou coz jim sily staci. To je logicke, vzdyt jim to zdrazi marketing, ktery velmi dobre funguje pres Sreality.cz
    Mejte na pameti, ze tohle neni vsechno co se v Seznamu chysta. Na radu prijdou dalsi sluzby, ktere se budou podobne zpoplatnovat - napr. Sauto.cz
    Seznam.cz umi s timto modelem jiz delsi dobu pracovat napr. Zbozi.cz. A tak nebylo daleko k myslence jednoho produktaka, ktery presvedcoval management Seznamu, ze stejny model jako ma Zbozi.cz lze uplatnit i na jinych oborovych sluzbach. Navrhovany model se libil i tehdejsimu obchodnimu rediteli Burilovi. Ktery uz vedel, ze prijem z display reklamy jde dolu a potreboval drzet zurive trzby na minimalne stejne hranici. Tento model se mu zalibil, ale nastavil v nem, oproti puvodnimu navrhu, nesmyslne ceny, ktere jednoznacne zvyhodnovaly Seznam a ne zakazniky. Buril je nyni u konkurence a Seznam.cz, po zjisteni, ze trzby jiz nejsou co byvaly, sahnul po uplatneni logickeho modelu s neprimerenymi cenami. Pak uz jen staci se interne dohodnout (Heisig, Susta, Muras, Forche) a cely system vytvorit. Analyza cen a dopadu na trh - nepatrna, skoro zadna - Seznam preci je nejvetsi, tak proc by delal nejakou analyzu - trh si zvykne. A my to potom jen naprogramujeme a obchodnik to proda (snad). Rozhodnuti jen na zaklade jednoho cisla - prinese to vice penez - ano - jdeme do to.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).