RK kolem sebe kopou coz jim sily staci. To je logicke, vzdyt jim to zdrazi marketing, ktery velmi dobre funguje pres Sreality.cz
Mejte na pameti, ze tohle neni vsechno co se v Seznamu chysta. Na radu prijdou dalsi sluzby, ktere se budou podobne zpoplatnovat - napr. Sauto.cz
Seznam.cz umi s timto modelem jiz delsi dobu pracovat napr. Zbozi.cz. A tak nebylo daleko k myslence jednoho produktaka, ktery presvedcoval management Seznamu, ze stejny model jako ma Zbozi.cz lze uplatnit i na jinych oborovych sluzbach. Navrhovany model se libil i tehdejsimu obchodnimu rediteli Burilovi. Ktery uz vedel, ze prijem z display reklamy jde dolu a potreboval drzet zurive trzby na minimalne stejne hranici. Tento model se mu zalibil, ale nastavil v nem, oproti puvodnimu navrhu, nesmyslne ceny, ktere jednoznacne zvyhodnovaly Seznam a ne zakazniky. Buril je nyni u konkurence a Seznam.cz, po zjisteni, ze trzby jiz nejsou co byvaly, sahnul po uplatneni logickeho modelu s neprimerenymi cenami. Pak uz jen staci se interne dohodnout (Heisig, Susta, Muras, Forche) a cely system vytvorit. Analyza cen a dopadu na trh - nepatrna, skoro zadna - Seznam preci je nejvetsi, tak proc by delal nejakou analyzu - trh si zvykne. A my to potom jen naprogramujeme a obchodnik to proda (snad). Rozhodnuti jen na zaklade jednoho cisla - prinese to vice penez - ano - jdeme do to.