Je to tak, to je dobrý postřeh, takto to má třeba KUKI ... navíc nahrávání vlastně není nic jiného než prodloužení dostupnosti z výchozích řekněme 24 hodin na 7 dnů a pak nahrávka mizí, není to nahrávání v tom smyslu, že byste nahrávku měli napořád a mohli ji uložit na USB flash. Skoro bych tomu nahrávání ani neříkal, protože to vůbec nesplňuje očekávání která od toho uživatel může mít.
14. 4. 2020, 15:32 editováno autorem komentáře
Potvrzuji,že to má i T-Mobil (7 dní), ale já používám jinou vychytávku-:) Mám ještě tarif u Lepší.TV, kde je nahrávání spojeno s web.stránkou www. tvprogram.cz, kde jde nahrát jakýkoliv program i zpětně (myslím, že 14 dnů). Přes aplikaci v TV (nebo PC atd.) , nebo rovnou na stránkách tvprogram.cz, a ten si potom kdykoliv přehrát buď v aplikacii, nebo si ho stáhnout v mp4 do PC! -:) OSA a jiní lobbisté jistě trpí. A funguje to celé tři roky, co to mám! Ale pozor: jen pro osobní potřebu-:))) Doufám, že na to nikdo neskočí.
Tady AFAIK nejde o nahrávání na straně uživatele. Standardně poskytovatelé nabízí zpětné přehrání všech pořadů několik dní nazpět. Pokud si chcete něco podržet déle, tak si musíme pořad "nahrát", pak jej máte k dispozici typicky měsíc. Vše se ale děje v infrastruktuře poskytovatele. A typický případ není zlobení služby, ale prostě situace, kdy v programu najdu nějaký už odvysílaný program a chci se na něj třeba za týden podívat.
Každý to nemá - u některých poskytovatelů je třeba zadat nahrávání v budoucnu (tj nejpozději v okamžiku kdy je pořad odvysílaný). Taky mám jednu z IPTV, ve staré verzi šlo zadat nahrávku i zpětně v týdenní archivní době, v nové už to nejde a v okamžiku kdy je pořad odvysílaný možnost nahrání toho pořadu zmizí.