Tady AFAIK nejde o nahrávání na straně uživatele. Standardně poskytovatelé nabízí zpětné přehrání všech pořadů několik dní nazpět. Pokud si chcete něco podržet déle, tak si musíme pořad "nahrát", pak jej máte k dispozici typicky měsíc. Vše se ale děje v infrastruktuře poskytovatele. A typický případ není zlobení služby, ale prostě situace, kdy v programu najdu nějaký už odvysílaný program a chci se na něj třeba za týden podívat.
Každý to nemá - u některých poskytovatelů je třeba zadat nahrávání v budoucnu (tj nejpozději v okamžiku kdy je pořad odvysílaný). Taky mám jednu z IPTV, ve staré verzi šlo zadat nahrávku i zpětně v týdenní archivní době, v nové už to nejde a v okamžiku kdy je pořad odvysílaný možnost nahrání toho pořadu zmizí.
Je to tak, to je dobrý postřeh, takto to má třeba KUKI ... navíc nahrávání vlastně není nic jiného než prodloužení dostupnosti z výchozích řekněme 24 hodin na 7 dnů a pak nahrávka mizí, není to nahrávání v tom smyslu, že byste nahrávku měli napořád a mohli ji uložit na USB flash. Skoro bych tomu nahrávání ani neříkal, protože to vůbec nesplňuje očekávání která od toho uživatel může mít.
14. 4. 2020, 15:32 editováno autorem komentáře
Potvrzuji,že to má i T-Mobil (7 dní), ale já používám jinou vychytávku-:) Mám ještě tarif u Lepší.TV, kde je nahrávání spojeno s web.stránkou www. tvprogram.cz, kde jde nahrát jakýkoliv program i zpětně (myslím, že 14 dnů). Přes aplikaci v TV (nebo PC atd.) , nebo rovnou na stránkách tvprogram.cz, a ten si potom kdykoliv přehrát buď v aplikacii, nebo si ho stáhnout v mp4 do PC! -:) OSA a jiní lobbisté jistě trpí. A funguje to celé tři roky, co to mám! Ale pozor: jen pro osobní potřebu-:))) Doufám, že na to nikdo neskočí.