aby se Heuréka konečně naučila správně zařadit produkty a ne jako dnes, kdy stejný produkt je zařazen v katalogu třeba 2x a pokaždé se porovnávají jiné obchody, ač se jedná o stejné zboží. Případně není schopna produkty přiřadit do srovnání z důvodu, že si eshop "dovolí" mít jinak nastavené kategorie než Heureka, tak se to nespáruje - přitom by stačilo to dělat podle EANu a hotovo.
Celý hodnocení obchodů mi přijde naprosto zavádějící - pokud použiju diplomatický slovník - jak může být "kvalitní" obchod takový, co prodává zboží z polska, bez české příručky, neposkytuje ani presale, natož postsale podporu, jak může být tzv. "nákupní rádce" někdo, kdo nevidí rozdíl mezi hruškama a jablkama, ... Taky by mně zajmalo jest-li provozovatele někdy napadlo aspoň něco jako myster shopping, aby hodnocení nebylo získáváno jen na základě podle mně často koupenejch "hodnocení", ale i vlastního průzkumu ...
Heuréka má nahoře 3 placené pozice, kam řadí podle nabízené ceny (a za podmínky dobré skladové dostupnosti). Ostatní pozice jsou podle ceny a malinko kvality (% hodnocení eshopu), případně jen podle ceny.
Záleží na tom, jak kvalitně tam své produkty dáváte. Tedy zejména, jestli používáte správné EANy, správné názvy produktů atp. V tom případě heuréka běžně spáruje 85-95 % produktů.