Já bych se ani moc na autory nezlobil. Úkol zněl jasně: "napsat článek o heureka.cz nenechtesenapalit.cz a porovnat to s pár ostatnima :)"
Jinak jsem rád, že moje SrovnejCenu.cz má kam růst :)
Prosím autora aby když už se ohání statistikou nepoužíval jen jeden zdroj (netmonitor), pokud to pravdaže není opět PR článěk Mitonu ...
Naše Cenyzboží.cz má návštevnost tři krát větší než srovnanicen tak proč není ani jednou v článku?
Za srpen máme (dle google analytics) 169 934 reálných uživatelů a 389 804 Pageviews!
Takže bych prosil upravit v článku větu "Dalšími hráči jsou srovnávací portály, jejichž měsíční návštěvnost zpravidla nepřekročí hranici sta tisíc uživatelů." Děkuji.
V NetMonitoru nejsme protože za 1. podminkou NetMonitoru je cituji "Projekt je určen výhradně reklamním serverům, tj. takovým, které na svých stránkách umožňují placené umísťování reklamních formátů jiných subjektů, a které mají na toto využití reklamního prostoru veřejně dostupný ceník." - což nejsme a ani nechceme být a za 2. nebudu platit 10tis měsíčne jen za to že nějaký pseudonovinář pak vytáhne data a udělá z toho článek plný chyb viz zařazení akcniceny mezi vyledávače zboží :-)
Stejně bych mohl já řvát s naším realitním serverem - taky nás přehlíží i když jsme jasná trojka na trhu.
Problém je, že odjinud se novináři tuhle informaci nedozví.
Takže buď mlčte jako my, nebo si zaplaťte netmonitor, nebo čekejte až Google Analytic bude mít veřejný výstup s hlídaným přístupem na domény ::D (a bude to zadarmo)