Vidím, že se tam vyhledávače dostali, protože již někdo produkt hodnotil, ale nezanechal textové hodnocení. To je opravdu na zvážení, zda tento odkaz také neodstarnit - díky.
To že stránka produktu obsahuje slovo recenze když dáváme možnost uživatelům recenzi napsat se dá myslím si pochopit - skoro to těžko uděláme bez toho. Myslím si, že tady je jasný problém v tom, že recenze vrtulníků nejsou na internetu úplně tak obvyklé, takže Google těžko nalezne relevantnější odkaz.
Ale pardon, to už asi do diskuse na Lupu moc nepatří.
Protože nás také mrzelo, že uživatelé z vyhledávačů často přišli na záložku u produktu, která neměla obsah, už delší dobu zobrazujeme záložky až ve chvíli, kdy tam nějaký obsah je. U recenzí tedy minimálně jedna uživatelská nebo externí recenze na stránce být musí, jinak ji vyhledávač nemá šanci indexovat a ani jinak by se tam uživatel neměl ocitnout.
Samozřejmě, že prakticky není možné pokrýt zcela vše. Vždy bude existovat zboží, které není možné srovnávat a porovnávat, ale co se týče PC komponent, tam si myslím, že to možné určitě je.
Chcete tím říct, že vaše strategie je pokrýt úplně vše, tedy i komponenty pro PC?
To se mi nějak nekryje s mottem heuréky, která chce být nákupním rádcem - pokud budete mít desetitisíce položek, nikdy jako nákupní rádce neuspějete, protože pro tuto masu položek nevygenerujete kvalitní obsah - zároveň nebudete ani dobrým porovnávačem.
Naprosto bych chápal, kdybyste naopak takové nesmysly jako standardní PC komponenty vynechali a zaměřili se na položky, se kterými má člověk reálnou zkušennost (rozdíl mezi např. hard-diskem (má nějakou velikost a běží/neběží) a televizní kartou (snadnost instalace, intuitivnost ovládaní, integrace do Media Center, obsah balení, kvalita provedení dálkového ovládaní, atd. atd.).
Jsem tedy na heuréku zvědavý, jestli dostojí svému poslání, nebo se nechá utrhnout a bude všechno a nic.
Není přece normální, když zadám "cokoliv recenze", aby to vyplivlo na prvním nebo druhém místě Heuréku, kde se po prokliku dozvím: "žádná recenze tu není, přidejte první".
To mě fakt děsně štve. Proto všem doporučuju udělat totéž a nahlásit je. Třeba je Google zabanuje :-)
Ono je to tak, Zboží.cz použije profík pro ověření cen, zatímco Heureka.cz je všude ve výsledcích vyhledávání jakožto maximální spammer, jinak ale naprosto neužitečná. Obsah nulový... Typicky nalezne 1% toho, co obsahuje Zboží.cz od Seznamu. Když hledám konkrétní zboží na Google tak na to mám v URL -heureka.cz (a pár dalších), dost to pomáhá :-)
Děkujeme za vaši připomínku. Problém je v tom, že většina produktů na Heurece prochází určitou úrovní schválení, proto se musíme nejdříve zabývat nejpopulárnějšími kategoriemi a proto je možné, že ne všechny máme zatím pokryté. Postupně se ale dostáváme i k těm ostatním, a právě počítačové příslušenství je cílem pokrýt v následujících měsících.
Pokud ale ještě nemáme konkrétní kategorii zboží spuštěnou, určitě je možné využít fulltextové vyhledávání, kde byste měl konkrétní produkt najít. Samozřejmě pokud se vám to nepodaří, budeme rádi za jakoukoliv připomínku.
Nejlepší ceny vyhledávám v Zbozi.cz (dal jsem si ho i do Google search lišty). Používám ho pravidelně a nikdy mě nezklamal. Naposledy jsem tím našel i nejlepší cenu pro CDčka, což jsem opravdu nečekal.
Heuréka je naprosto nepoužitelná. Když pominu ten samotný název, který by se spíš hodil pro on-line knihkupectví s latinskou literaturou, tak je fakt, že jsem na něm v 90ti procentech nenašel PC komponent, který jsem potřeboval. Má malou databázi. A já nehledám jen v několika preferovaných best-sellerech. Najdu si zboží, které přesně splňuje to, co potřebuji, a pak hledám kde ho koupit, a bohužel co jsem zkoušel Heureku před půl rokem, když jsem si skládal nové PC a nyní na LinkSys síťovém komponentu, tak zná málo co, a nemá ji cenu pro to ani používat.