Pravděpodobně nikoliv návštěv, spíš půjde o refererový spam. A ten není těžko zlikvidovat, stačí přidat filtr/filtry: https://365tipu.wordpress.com/2015/02/04/tip-035-je-dobre-vedet-odkud-k-vam-prichazeji-lide-co-ze-je-to-ten-referer/
Jinak Netmonitor by to měl v "raw" datech, pokud by to vůbec kdy byl skutečný hit na měřící kód, ale protože Netmonitor není založený jenom na měřicím kodu (cookies) - podobných podfuků s měřicím kódem Netmonitor za ty roky řešil nespočet.
Tak posunem ve prospech celeho trhu by bylo treba to zverejneni dat o navstevnosti nejvetsich webu jako FB, Yt, Google, ulozto a spol. Spir ta data ma a navic tvrdi, ze na rozdil od GA dava Netmonitor obrazek o vetsim trhu, coz kdyz tam nema ty nejvetsi, je ponekud komedie. Jenze to by ponekud zmenilo celo zebricku a vsechny ty novinky a idnesy by spadly nekam do druhe ligy, takze dokud budou ve Spiru, nikdy k tomu nedojde.
Do dvou třetin dobry článek, poslední třetina jsou nesmysly.
viz např:
Jedním z častých argumentů proti NetMonitoru je, že je povinný a navíc chce za své služby platit atd....
real: pokud chcete prodávat reklamu přes jakoukoli agenturu tak Netmonitor samozřejmě musíte mít - bez toho vás všechny agentury odmítnou (autor asi nikdy neprodával :-). Pokud vás zastupuje větší agentura (např. ala Adactive), máte Netmonitor zdarma. Pokud si to prodáváte sami je to věc vaše a vašich klientů s tím souhlasím.
Jinak Netmonitor je naprosto předražený a mimo sociodemo naprosto k ničemu. To že láká webmastery aby mu platili nehorázné peníze z ceníku na nějaká marketingová rádoby hesla to je prostě pravda.
Kdo nevyužívá služeb reklamních agentur tak používejte GA, naprosto vám to bude dostačovat. Jediná výhoda Netmonitoru jsou srovnání s ostatními weby (např. konkurence). Jelikož z této služby občas lezou naprostá hausnumera tak ponechám na úsudku každého zda to potřebujete.
Příklad nesmyslného výstupu - nám se do jednom webu přihlásí např. 20 000 realných registrovaných uživatelů s vlastním profilem a aktivitou (duplicitní registrace u nás nedávají smysl takže jde o promile) + 10 000 přijde přes fulltext seznamu + 10 000 přes fulltext google + 2000 nakoupíme v adwords. Netmonitor ukáže celkovou návštěvu 15 000 reálných uživatelů. Přitom prohlédnuté stránky plus mínus autobus sedí Net/GA
Na můj dotaz proč tam mám fyzicky více lidí než uvádí jejich měření z nich vypadlo že to přepočítávají dle nějakých tabulek nějakých trendů v sektorech a průzkumech bla bla... a prostě že neví proč jim to neměří real a ani vědět nebudou. Tj. pro mě je výsledné číslo udávané Netmonitorem naprosto k ničemu :-)