Prijde mi, ze autor trochu zaspal dobu. Na nasem trhu je uz snad 10 VoIP operatoru a zrovna Fayn mi prijde jako naprosty propadak. Ja pouzivam VoIP uz cca 1 rok (co jsem zrusil telekom). I kdyz vetsina VoIP operatoru me priapadaji jak naprosti zoufalci. Ne, ze by jim to nefungovalo (zaklad zavolate si), ale pokud po nich neco chcete mate smulu. Volate nikdo to u nich nezveda porad se na neco vymlouvaji, napisete jim neozvou se a prijde mi, ze asi maji malo lidi co tomu rozumi nebo je to vetsinou "one man show".
Kamos ma Fayn, ted jsme zridili testovaci ucet na Voipex, protoze posledni dobou neni skoro schopen telefonovat, kvalita mizerna, mozna je to tim prechodem na SIP, ale nemuzou prece odepsat stavajici klienty timhle zpusobem. S voipexem je zatim spokojenej, neplati zadny pausal, dobiji pouze kredit kdyz dochazi. Sam zvazuju ten Voip telefon, mame ho ve firme a na kvalite hovoru neni vubec poznat, ze je to pres net.
Teď jde o to kolik zákazníků CTc z těch 200 000 má VYSOKORYCHLOSTNÍ internet. Protože nabídku 128kbit, kde reálná rychlost je na (možná trochu nad) úrovni dial-up, nelze považovat za vysokorychlostní.
Já tipuji tak 100 000 uživatelů vysokorychlostního internetu.
Zveřejňuje toto složení tarifů mezi zákazníky CTc?
Zadnej figl v tom neni, uz jsi videl nekdy zenskou, ktera chce rict nejnovejsi drb sve kamaradce a ceka na 18:00 (nebo na vikend), az bude moci volat zadarmo? Ja teda ne.
(a vetsine chlapum staci na dohodnuti srazu u piva asi tak 10 vterin...)