Vlákno názorů k článku Stalo se: Google označil celý Internet za škodlivý od anonym - Špinavé prádlo se má prát doma. Toto NEMOHLA...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 2. 2009 20:48

    bez přezdívky
    Špinavé prádlo se má prát doma. Toto NEMOHLA být chyba jednoho Kryšpína Vomáčky, ten seznam musí procházet něčíma rukama coby kontrola kvality.

    Google /Stopbadware.org si nepochybně o víkendu hodně telefonovaly a v StopBadware i Googlu určitě došlo k nějakému tomu vřískání jeden na druhého, ale nevidím důvod, proč by mě s tím měl někdo obtěžovat. V první fázi po výskytu krize totiž nejde o to, označit viníka, ale krizi co nejrychleji vyřešit. Na analýzy důvodů a viníků je vždycky času dost, zatímco na nápravu pošramocené reputace ho nikdy dost není.

    Systém "Já, Kryšpín Vomáčka, se hrdinně biju v prsa, přijímám vinu a páchám harakiri" je poněkud passé, zejména proto, že jsme byli již příliš mnohokrát svědky toho, jak někdo převzal zodpovědnost aby tím chránil skutečné viníky. Nejrůznější místopředsedové a ministři, co odstoupí, aby nemusel rezignovat premiér, nejrůznější sekretářky, které prohlásí, že fakturu chybně vyplnily ony... takže tupá ovce sledující televizi Nova má pocit, že na světě je spravedlnost, a už ji příliš nevadí, že údajný pachatel je po roce odklizen na teplé místečko v Bruselu nebo na ambasádě v Burundi, nebo že sekretářka přesto nemá problém sehnat práci...

    Krom toho pracovník, který udělal chybu, dokáže být často mimořádně loajální, je-li mu dána ještě jedna šance, zatímco pracovník, kterého kvůli první chybě vyrazí, zahořkne a s chutí předá vše, co se naučil, konkurenci.
  • 2. 2. 2009 19:35

    ivan (neregistrovaný)
    Takhle se ted resi problemy v IT. Misto toho aby se reklo: "Nas zamestnanec Vomacka tam pridal jeden znak navic. V. slibil ze uz to nikdy neudela." Tak se rozprostre nejistota, ucini se nekolik nejasnych prohlaseni, rekne se ze problem byl komplexni a abstrakni a cele se to zahraje do outu. Nektere firmy se domnivaji, ze tim zvysi svoji duveryhodnost, podle me to ma zcela opacny efekt.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).