Tehle článek mě opravdu moc nepřekvapil - rozhodně ne těch 5000 nových uživatelů ADSL od Volný. Sám na něm jedu už nějaký čas a přesvědčili mě, že v i záplavě konkurenčních nabídek jsou prostě nejlepší. Už dřív mě nalákal poměr kvality a ceny, ale po navýšení rychlosti na 512/128 a to pořád jen za 389 bez daně je podle mě víc než férový.
Jako služba připojení samotné je vynikající. Mnohem horší je to se službami kolem. Chtěl jsem například vědět, jak se dostanu ke svému účtu, abych nepřečerpal svůj 2Gb kredit. Přestože vám volný napíše, že můžete své dotazy k nim směrovat sedm dní v týdnu 24 hodin denně, jedná se pouze o jeden směr. Já sám jsem svou odpověď získal až po třech dnech a to nebyl jediný z dotazů takže mohu říci, že jejich péče o zákazníky končí v okamžiku připojení. Navíc vám nikdo neřekne, že modem musíte vypínat nebo odpojovat, protože jinak vám i při vypnutém počítači naskakují jak uploadované tak downloadované byty z vašeho kreditu.