BABINSKÝ by se nestačil divit, jak lze dnes novodobě okrádat a pozor zcela legálně. Telecom O2 si neváží ani těch posledních zákazníků,kteří zůstali z různých důvodů, avšak ne proto že jsou spokojeni. Uvedu příklad,moje babička neumí obsluhovat mobil a nechce ho,na druhou stranu potřebuje telefon pro případ nouze jinak nikam nevolá, měsíčně ji to přijde bratru na 500,- za rok 6000,- vinásobte si počtem důchodců. Telecom O2 takových lidí má zajisté dostatek jinak by si vážila každeho zákazníka. Nedělala by pak akce ala STEJNĚ VÁS OBEREME
Tohle se dá už sto let vyřešit: buď mobil nebo VOiP. U jedné babičky jsem to vyřešil první variantou, u druhé a u prababičky přes ten VoIP. Od té doby naprostá spokojenost.
Asi tak, nekde se prodava i mobil co vypada jako klasicky telefon (velka cisla, velka klavesnice, sluchatko ...) - vrzne se do toho nejaka predplacenka nebo levny pausal a vyjde to pak treba 500-1000 na rok pokud babicka nema ve zvyku klabosit dlouho po drate ...