Když chcete doplatit a zrušit (neobnovovat) službu odpojenou pro neplacení (ano, nemá se to), tak nejdřív musíte zaplatit pokutu za obnovení, nechat službu obnovit a teprve potom ji můžete zrušit. samozřejmě se do toho naveze i poplatek za další měsíc(e).
Je dobrý si uvědomit, že podvodný prakticky používaj pořád dokola ty samý firmy, a ty jsou notoricky známý. Nejlepší je proto se jim zdaleka vyhnout než špekulovat, kde je v podvodné reklamě zakopanej pes. Kyslík za dobu své existence neměl snad ani jednu výhodnou nabídku, tak nevím, že jim na to ještě někdo skočí.
Pokud je mi známo, tak výpovědní lhůta (alespoň u pevné linky) je jeden měsíc. Ale jak známo všechno se mění a kobyla, která dodělává, kolem sebe nejvíc kope.
Dobře jim tak !!!
A ještě bych jim přidal, si myslej že maj monopol, že si můžou dovolit vše!
Mě sebrali 1000,-Kč a dnes mi přišel papír z reklamačního centra že nemám nárok, tak kdepak to jsme! Oni za něco můžou a ještě se k tomu stavěj zády...
Co 2Mil...... 2Miliardy bych jim dal (v poměru co deně vydělávaj ... nic) !! aby se aspon trochu podrbali na hlavě!
Jistě, výpovědní lhůta je jeden měsíc, nicméně tato lhůta začíná běžet od prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi. Takže když doručíte výpověď 1.4., smlouva bude ukončena k 31.5.
Je možné "dočasně odpojit číslo"? A ví o této možnosti i zaměstnanci na prodejnách O2 nebo jenom jejich tiskové oddělení? Zrovna cca před měsícem jsem rušil CDMA a odpověď dotyčného pracovníka O2 na otázku proč službu nelze zrušit ihned? - "Technicky to samozřejmě možné odpojit je hned, ale ve smluvních podmínkách je ... Ale můžu vám snížit tarif, aby jste neplatil tolik". O možnosti "dočasného odpojení" nepadla ani zmínka.
Takže ke spokojenosti O2 platím 2 měsíce za službu, kterou nevyužívám.
Zaujalo me, ze se v clanku neobjevil ten prvni a zasadni trik na vypovezeni cisla od kysliku: Nechte si cislo za 50kc prevest na Go kartu, coz kyslik provede IHNED. Pak ji zahodte :)