Posílám jsem příspěvěk jednoho zákazníka O2, který jsem našel na serveru isdn. Opravdu mne pobavil.
Jednoho dne mi přišel od Telecomu, dnes už se tedy jmenují po kyslíku přišel osobní dopis ve kterém mě informovali, že mi navýší můj stávající tarif 3mb na dvojnásobek, pak mě ještě asi za 14 dnů volala v neděli večer jedna paní a tvrdila mi, že se navýšení blíží a jestli už jsem si na prodejně vyzvedl nový modem. Zajásal jsem a hned v pondělí jsem utíkal jako splašená kobyla a modem za lidových 1300 Kč koupil a těšil se jako malé dítě na 6mb. Dokonce jsem si v euforii z těch skvělých zpráv objednal O2 TV. 1.6. 2007 jsem sednul k internetu, zapnul nový modem a zjistil že mě to běhá jen 2mb. Volám tedy na jejich linku, kde mi paní s úsměvem oznámila, že od tohoto data už není možné využívat službu 3mb a tak mi ji v rámci navýšení změnili na 2mb s limitem na 3GM. No zíral jsem jak vyoraná myš. Ale to nebylo nic proti dnešku kdy jsem otevřel vyúčtování. V něm doslova stojí: "Účtujeme Vám poplatek za snížení rychlosti ve výši 999 kč" N
Ano takovy pristup k zakaznikum si muze dovolit pouze a jen prase jakym TO2 je. Co k tomu vic dodat. Preji rust optice a firmam jako je GTS a podobnym ktere se snazi chovat podle toho po cem zakaznici volaji, a ne se chovat chteji vetsi datove baliky nabidneme jim volani zdarma, chteji vetsi datove baliky dame jim O2TV. Fuj.
Take znam - momentalne mam po upgrade me 2048/256 linky na linku 2046/128 za cenu linky 4096/256 - a resim reklamaci ...
Uvidime, co dal - VoIP se to ale moc nelibi, me echolink proxyne asi tez ne ;-(
Kdysi jme resil podobnou - pri hromadnem presunu 512 na 2048 skocilo s tim, ze nejde a bylo doma nabidnut prechod na jiny tarif - i kdyz byl zajem o 2048. A pk bylo prevedeno - z 512ky na 512ku (snizeni rychlosti za 990 - nastesti se pak povedlo vyreklamovati).
A asi po par mesicich upgrade (nic se nezlepsovalo) nahle upgrade na 2048 sel bez problemu (potreboval jsme tak 2 GB mesicne, 1 GB nestacil).
Jinak, jeste stestim, ze je si za tu dobu tech reklamaci nasel u SPT lidicky, na nez se pak da ev. obratiti - obcas je bohuzle potreba ;-(
jsem na tom podobne: prvni zpravy o zvyseni rychlost (slogan "nemusite delat nic"), nakup modemu a pak uz jen cekani.
Vyssi rychlost stale v nedohlednu
A s tim uctovanim je to asi vseobecna taktika: me nauctovali 990 za zrizeni int. extreme 3mb - coz jsem mel. Takze castka uz je v reklamaci a ja kazdy den volam do o2 a hlasim poruchu, ze mi 6mb spojeni stale jede 3mb a co s tim.
A dostavam standardni odpoved, ze maji moc zakazniku a ze mam pockat. A ze na ne nemam kricet a mam se uklidnit :)