Ten, kdo tvrdí a hlásá názor, že telefonní budky se musí rušit potažmo zrušit, protože telefonní budky jsou ztrátové, nevynášejí ten kýžený zisk, málo lidí volá tak to je u mne člověk, který nechodí ven mezi lidi, ale žije v nějaké virtuální realitě.
Dnes osobně jsem si dal tu práci a po městě jsem prošel všechny telefonní budky, žiju ve městě nad 51 tisíc obyvatel, je to statutární město není to žádné krajské město a jedná se o Moravu. Byl jsem překvapen, kolik telefonních automatů jsou využívané, vzal jsem si tužku a papír a jenom v centru města, jsem napočítal 15 automatů, a jenom jediný byl nevyužit, u každého stál člověk a volal, šel jsem blízsko abych si ověřil, jestlí je to cizinec nebo domorodec.
Pak jsem šel na poštu a další telefonní budka byla využita. Z praxe mohu říci, že telefonní budky jsou využívané a ten, kdo tvrdí opak je člověk, který snad žije v Kanadě
Nejde tu tak o ruseni budek jako spis o ruseni tzv. univerzalni sluzby. Pokud je pro nekoho vyhodne udrzovat budky, tak je bude udrzovat i bez u.s.. Pokud ne, tak at je zrusi. Konecne rozhodnuti at ale je na subjektu, ktery ty budky staci a provozuje a ne na urednicich a politicich, kterym jsou veci jako rentabilita, efektivita, pomer cena/vykon jen neznamymi pojmy.
A jak je na tom to vaše město s pokrytím GSM? asi dost špatně, když občané jsou nuceni používat tuto nehorázně předraženou službu! Pamatuji časy, kdy GSM u nás začínalo a já jsem od zaměstnavatele vyfasoval služební mobil. Na ulici dvě budky, u nich dvě fronty a já jsem si vesele volal z mobilu a ti, co v těch frontách stáli na mne koukali, jako kdybych je předběhl. Dnes je naopak zázrak najít obsazenou budku, ale někam se výdobytky civilizace dostávají zřejmě hůř.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).