to sis dal kafe aspon ne ? :o) jako doma mam O2,nemam s tim problem a kdyz uz byl ( ne vinnou O2),tak sem nejdele cekal cca. 35 minut,to byl rekord a uz se nikdy zatim neopakoval.Ono to bude asi vsude,nekdo trefi na operatora v nalade a nekdo ne,pokud bych ja na nekoho takoveho narazil,okamzite pisi mail - dopis na vedeni a hlasim cas volani atd. a vylicim aroganci daneho operatora.Verim ze reakce by jiste nejaka byla.Reknete mi nekdo proc treba u TM se toho prakticky nestava ? Tam slusnost nastesti je na 1 miste,resp.za 5 let co mam TM - Paegas jsem nemel s jejich operatory ani sebemensi naznak problemu.
Naprosto souhlasím!
Dokud to funguje jste happy. Ale jakmile se něco po**** tak je lepší změnit ISP než se snažit něco vyřešit. Příhody jako "technik přišel po čtyřech dnech omlouvání ale bez měřiče" jsou prostě k pláči. Pak vymění modem a 'hopla' v modemu to není. Musíme zavolat druhe gestapo. To přijde po dalších 3 dnech...pokud přijde.
A když to spraví tam někde venku ani Vám nedají vědět.
Tel. a e-mail podpora není už ani k plaáči ale k smíchu, protože takhle se k zákazníkům nechová ani telecom..
UPC čistě řečeno vystupuje jako malá garážová firma.
btw píšu po výpadku netu, už druhý v řadě v 2:06-2:10
Ono to je jak kdy. Chtěl jsem zrušit hlasovou schránku na UPC telefonu - nelze přes kontaktní formulář, musí se volat. Čekal jsem 28 minut (naštěstí volaní z UPC telefonu je zadáčo) a zrušeno to bylo za 10 sekund. Kdybych měl volat to číslo z pevný nebo mobilu, vyšlo by to svinsky draho.
Na druhou stranu loni na podzim mi vypadával internet, hodinu šel, pak jsem musel restartovat modem. Bylo to v sobotu odpoledne, už byl jen záznamník, nahlásil jsem co se děje a co je v logu modemu. Za 10 minut mi volal na mobil technik, ještě se zeptal na sílu signálu, poprosil, abych mu, až to zase spadne zavolal na jeho telefon. Za hoďku to spadlo, zavolal jsem mu na mobil a v pondělí to přijeli opravit (výměna modemu).
mám tedy s UPC naprosto jiné zkušenosti- všechno funguje výborně a pokud něco potřebuji, vždy se dovolám a problém je rychle a zdvořile vyřešen. Jen ta cena není zrovna nejnižší, to je pravda.
Pokud vim nejde ani tak o kabely jako o modemy a vubec technologii u zakazniku (posledni mile) jako takovou. Je to proste postaveny tak, ze zakaznik sosa. Obousmerna komunikace nebyla v dobe kdy se tyhle veci navrhovaly v mode. Jinak to technicky problem neni, drat ma nejakou kapacitu a v jakym pomeru se rozdeli pro Up a Down je jen otazka nastaveni. Tam kde do baraku vede optika a je tam rozveden ethernet je to samo o necem jinem.
Moje zkusenost je absolutne jina. Dovolavam se pravidelne na prvni pokus (ledaze je ohromny vypadek a ten pamatuji za par let snad jen 2x). Obsluha vesmes schopna, prijemna. Tuhle jsem k nim volal po 22. hodine a v pohode jsem se dovolal. Jestli se mi na UPC prave neco libi, tak to jsou jejich operatori na telefonu.
Dovolte nezasvěcený dotaz: u kabelu nejde navýšit uplink? Technicky? Limity ADSL (1,2) jsou celkem známé, ale limity "kabelů"? Na rozdíl od běžné telefonní dvojlinky (která je často jen obyč. kus drátu), kabeláž UPC je dimenzována kvalitativně o několik tříd výš ne? Takže agregace zřejmě nebude nutná, protože za přípojným bodem segmentu dál (řekněme panelák nebo kus sídliště) už jsme průtokem i infrastrukturou úplně někde jinde, a nikoliv na limitní dvolince, která pak vede až do ústředny třeba dalších x kilometrů.
> Mam UPC uz hodne dlouho Light za 799kc(inc vat) a je to 5Mbit/512Kbit nyni bez limitu .. a bez agregace ( z principu fungovani "kabelu" )
Kabel je na rozdíl od telefonní dvojlinky přenosové médium sdílené stovkami účastníků daného segmentu, takže agregace je tam TECHNICKY nutná. U DSL se agregace provádí také, administrativně na DSLAMu, aby se ušetřilo na kapacitě uplinku.
Snížit agregaci u DSL je poměrně triviální, stačí navýšit uplink. Snížit agregaci u kabelu je možné jen rozdělením segmentu na polovinu a přivedením druhé poloviny na separátní CMTS, což znamená buď koupi dalšího CMTS a položení dodatečných kabelů, nebo rovnou vybudování nového node.
Dokud vse u UPC funguje, je to parada (rychlost, latence, vse ok), ale jakmile to fungovat prestane, prakticky nemate dovolani, naposled jsem byl 15-ty v poradi a doba cekani pres 20 min.
Proboha tohle muze napsat pouze nejakej lamer. Jak muze O2 zatapet UPC ? Mozna tim ze O2 ma vetsi pokryti ale to je tak vsechno.
Mam UPC uz hodne dlouho Light za 799kc(inc vat) a je to 5Mbit/512Kbit nyni bez limitu .. a bez agregace ( z principu fungovani "kabelu" ). Kde vidite nejakou konkureni od O2 ?
Rodice bohuzel vybublanej zlutej mor musej pouzivat ( neni alternativa ). Takze nejaky 4Mbit ( neni podstatny na mail/browse) ale ta cena !! Pod 1000Kc se nemate u O2 sanci dostat diky jejich vypecenymu budnlovani ..
O ne, je videt, ze jste nikdy nemusel komunikovat s UPC.
Pokud jde o kvalitu a cenu Internetu, neni jim temer co vytknout, ale jakykoliv pokus o komunikaci s UPC je cira tragedie - neexistuje emailovy kontakt, zaslane emaily rovnou mazou, neschopna infolinka a odpovedi pres "kontaktni formular" prichazeji po nekolika dnech - zmatene a mimo misu.
V tomhle si skutecne nezadaji s "kvalitou" podpory Telecomu :-(
:-)))) tak to mě opravdu pobavilo. O2 trh s broadbandem naopak brzdí, jejich nabídka a limity jsou tragické. Jejich velkoobchodní nabídka je naprostá ostuda ČTÚ, že to vůbec připustí.
ok.a kdo scel tarif bez FUPu tak ale musel prejit jinam...O2 je ma uz dlouho,neberu v potaz cenu,proste kdo by ho scel prejit musel,O2 byla mozna varianta.
Zatápí? Čím? Cenou? Rychlostí? Množstvím přenesených dat? Neznám nikoho, kdo by dobrovolně přešel od UPC k O2. Obráceně migruje spousta lidí, když mají tu možnost.
Presne tak, podle me UPCcku O2 docela zatapi a tak proste nemuze nereagovat. Proc to tedy neudela jeste pred O2? Je to prave O2, kdo smeruje trh s broadbandem :)
UPC mam jiz 5 let a preji jim, aby se o sve zakazniky zacali starat. Mohli by pro zacatek zridit bezplatnou telefonni linku s vice operatory, ne jako je tomu ted, kdy pul hodiny cekate v poradi a to tim zpusobem, ze z prvniho mista nepochopitelne spadnete na devate a toto se nekolikrat opakuje! Kdyz vas cekani uz nebavi neb pocit, ze to tam zkratka nikdo nezvedne je cim dal vetsi, tak dostanete na zaver prijemne ohodnoceni v podobe ceny za telefonat.
Cili za 200 Kc a 1/2 hodiny casu nevyridite vubec nic a internet vam nefunguje. Takhle se UPC stara o sve zakazniky.
Prihoda "Jak jsem vracel modem UPC" priste ;-)
proc teda UPC (kdyz je tak super a o2 tak spatny) nezvysil limity uz davno, proc vsichni cekaji az co udela o2? tyka se jak zvysovani rychlosti, tak limitu!
Preji UPC hodne spokojenych zakazniku, a blahopreji ke kroku vpred, sem zvedavej jak bude reagovat OUUUUUtuuu ale to je vlastne jedno pac ti nikdy neudelaj poradnou konkurence schopnou nabidku. Ale je parada ze reaguje vic ISP :-)