1.
.."jsou příliš malí na to, aby se s nimi vlastníci obsahu (hlavně ti zahraniční) vůbec bavili.." Vlastníci obsahu mají zájem o prodej svého obsahu a VŽDY se s nimi budou bavit (viz např. kabelové televize, které mají 300-500 zákazníků).
2.
Z článku není jasné jak legislativně bude ošetřen přeprodej obsahu IPTV,např. bude velkodistributor a současně i lokální distributor platitautorské poplatky organizacím OSA/DILIA/INTERGRAM/OOA-S?
- ad výše limitů - TO2 po dosažení limitu pouze zákazníka zpomalí. Musí tak limitu schovaná i data přenesená po zpomalení. Je logické tak , u maloobcodní služby je limit nižší.
- ad neomezený vysokorychlostní. Považuju za absurdní výklad, aby něco bylo NEOMEZENÉ pod podmínkou, že uživatel nedosáhne limitu!
- ad IPTV ...ale jinak je zcela samostatnou službou, na kterou se nevztahuje Fair Use Policy a její objemové limity. I proto, že dnešní IPTV "nejde" přes veřejný Internet. A tak se "prokoukané" gigabyty do objemových limitů nezapočítávají. ...
ADSL je poskytováno velkoobchodně, a přístup do veřejného internetu na VO úrovni také neobsahuje. Ten do něj přidává nakupující operátor, který by mohl IP tok použít i pro jiný účel (pokud by to praktické a cenové relace umoňovaly). Naopak striktní dělení VO služeb dle účelu svědčí o setrvalé snaze TO2 NEnabízet bitstream (ani IP), a naopak i VO služby co nejvíce balíčkovat a určovat parametry.