Ten kdo sledoval Comeback na silvestra tak si jistě všimnul, že tam byla zapracovaná reklama na Škodovku. Čerti krotí zelenou "zmiji-fabii", pak reklama pokračuje sdělením, v pořadu místo toho čerti vyjeli autem z díly.
Na to jsem nevěřícně zíral jak si Nova dovolila část reklamy zakomponovat přímo do vlastního seriálu bez jakéhokoliv předělu. To musela Škodovka asi šáhnout hodně hluboko do šrajtofle.
Viděl jste vůbec ten úsek o kterém se bavíme?
Nešlo o žádný PP, ale o odvysílání reklamního spotu který dále pokračoval plynule do děje Comebacku. Major Zeman v Ulici s nasazovacími zuby byl ve srovnání s tím úplný čajíček.
Zákon povolující produkt placement, tedy umístění reklamních výrobků přímo do programu, byl schválen rovněž v České republice, stanice jej naplno využívají od léta 2010.
S kritikou se však setkává například Nova, jelikož například v seriálu Ordinace v růžové zahradě přímo odkazuje na výrobce nábytku