Ano, to je pravda. Ale obrovske plany "starych obchodniku" opravdu neni mozne v horizontu jednoho roku pro nováčka plnit. Byl jsem u toho a vim ze to nejde. Ostatně inzertní výsledky jednotlivých časopisů o tom podávají jasný důkaz :-)a já pochybuji, že úplně všichni nový jsou neschopní.
Kdyz je nekdo novackem a je ochotny se ucit, uci se rychle, a dovede si navazat i kontakty, takze mrtvolou dlouho nezustava, i ti co meli kontakty a delali leta v obchodnim tymu se zrovna nepredreli, udelali si svuj plan a zbytku snaz se, ja mam na sebe vydelano, takze tato litost mi prijde falesna
V obchodním týmu jsem měl čest několik let také pracovat. Pokud někdo rozumí jen minimálně obchodu jasně ví, že převážná část úspěšného obchodu je v osobních vazbách na druhé strany. Tyto vazby se tvoří roky. Kdo je nemá je v této branži mrtvola. Obchodní tým se proto může měnit - ale postupně. V Cpressu opravdu nezůstal kámen na kameni - to platí o časopiseckém obchodním i redakčním týmu. Bohužel v tomto případě není totožné tvrzení kámen na kameni a restrukturalizace. Je to především zásluha pana s "konečným jménem". Teď je mi jen líto nováčků v týmu, kterých je 90% - zatím nemají ani nemohou žádné vazby mít - bohužel čísla plánů a povinnost je plnit jim zůstala.
To je sice moc hezky řečeno, nomeohu soudit, nebyl jsem u toho, ale restrukturalizace a "nezůstal kámen na kameni" si vůbec nijak neodporují a že jsou v týmu nováčci? No nevím čím to může být, ale pokud jste zkoušel někdy hledat na trhu nové zaměstnance tak si možná dokážete odpovědět sám v čem je háček.
jenom pro upřesnění: výraz "restrukturalizace obchodního týmu", který používá pan Konečný, znamená, že v obchodním oddělení nezůstal kámen na kameni, a to s jeho velkým přispěním, protože už od října 2006 dělá v CP především čest svému jménu
na začátku podzimu se obchodní tým pro inzerci v časopisech "restrukturalizoval" tak, že byl chvíli podstav a teď tvoří osmdesát procent týmu nováčci, takže plány inzerce za prosinec a leden se plní u některých časopisů zhruba na dvacet procent a ani u největších tahounů (Computer, Mobility) to není nijak slavné