To je prostě jednoduché plocha pro parkování, která nevyžaduje další náklady. Je potřeba se na to dívat i z pohledu provozovatele. Není jasné, jak řešit kolize vznikají z různého přístupu (plánovaný vs. neoznámený příjezd, pozdní odjezd a neuvolnění místa), kolik to stojí a jestli se to vyplatí.
Parkování není třeba regulovat nijak, řidiči si místa k parkování najdou sami a pokud často parkují na trávníku, tak to znamená, že tam nemá být trávník, ale parkoviště. Je-li tam trávník, tak se jedná o neoptimálně alokovaný zdroj. Parkují-li tam auta dostatečně často, trávník zmizí a je tam parkoviště a to znamená, že systém nalezl pro tuto chvíli optimální rozdělení zdrojů. Přestanou-li tam auta parkovat, protože to není potřeba, trávník doroste a zase je systém v optimálním stavu.
Pokud někde je trvale prázdné parkoviště, má tam být trávník, a příroda ho tam časem zase sama dostane.
Ne já mám auto, ale všichni mají auta, proto schází místa na parkování. To jste trochu zaspal dobu.
Jinak co je podstatou krásy přírody? Rozeklané pobřeží, ostré štíty hor, organické tvary a ty jsou výsledkem působení podobných sil a to co vidíme je systém v optimálním stavu.
Takže když už parkoviště a trávník, tak hybrid, trávník zpevněný mříží(z betonu, nebo kovu, plastu), aby vydržel i parkování a byl zelený. Nebo vysoké obrubníky v exponovaných místech.
Pokud to někde nebude hezké, bohatší lidé se odtamtud odstěhují a ubude aut, trávníky se samy obnoví.
problém s parkovanímy by vyřešily veřejné parkovací domy,podzemní garáže atd. jo jen kde na to vzít?? No co třeba zavést v centrech parkovací karty a za utržené miliony je postavit? že to ještě nikoho nenapadlo tak jednoduché řešení? oh wait ono se už desítku let za modré čáry vybírá, akorát těch postavenejch parkovišť = 0.....
chtěl jsem říct že řešení jak vyřešit problém s parkováním za pomocí parkovacích karet není špatnej nápad, ale musí se dotáhnout do konce ne jen vybrat prachy a dál nic!!! jako myslet si že jen to že parkování zpoplatním najednou lidi přestanou mít potřebu parkovat je jako myslet si že cedníkem naberu vodu.....
Nemá smysl vyvíjet systémy, které řeší parkování, to se řeší samo, kdo dřív přijde, ten dřív mele, ale má smysl vyvíjet systémy, které vám umožní to místo najít dřív než ostatní. To má krátkodobý monetizační potenciál, nefunguje to, když už to má každý. Pak to naopak přispěje k méně efektivnímu využívání parkovacích míst, protože vznikne vnitřní fragmentace parkovacích míst, více lidí se rozhodne nejet autem, protože ví, že míst na parkování je už málo, takže nějaká parkovací místa zůstanou volná.
Jinak teorie obsluhy byla rozpracována kvůli vytěžování procesorů počítačů a na nic převratného se stejně nepřišlo, jen modifikace a mírná vylepšení výše napsaného. Nakonec to skončilo tak, že se používá více procesorů v jednom zařízení, což vyjde levněji, než vyvíjet dokonalejší logiku zpracování informací.