Jojo a hlavně to musí být zcela přesné o hlavních prázdninách, kdy většina má dovolené, to se ten váš vzorek pěkně ztenčí:-) a také třeba vánoční svátky, většina normálních rodin cestuje a to jistě také bude kvalitní vzorek, co nikoho nemají a sedí doma u bedny. Ale možná to mají ve smlouvě a musí se odhlašovat a přihlašovat:-))))
Uznejte v 21. století mi přijde toto měření dosti primitivní. To už mi přišlo přesnější měření Svatopluka Kuřátka pomocí žárovek, již tam byl větší vzorek:-DDDD
Není co chápat, prostě z 2 tis. udělat 2 mil... Ale jak myslíte, možná mají krabičku pouze vyvolení, kteří neumění přepnout a proto Nova má stále takto vysoké čísla. Promiňte, ale Ordinace a jejich TN, to je tedy kvalita! Zkuste se nezávisle optat svých lidí naco koukají a zjistíte, že již dávno to není jen Nova a ejhle, čísla jim zůstavají stejná?
Je to nakonec problém TV že tomu věří, ale nenáchám si podsvouvat sledovanost 1,6 mil. ze vzorku ani 2000 lidí.
Jasně. Chápu rozdělení podle sociodemografických kritérií. Když jim jeden jedinec odmítne, najdou si dalšího "identického". Ale nikdy nemůžou obsáhnout rozdělení dle způsobu příjmu programů a jejich množství. Nedostupnost dvb-t signálu v některých místech, předplácení placených balíčků. Každý nemá možnost sledovat všechny měřené programy a ty tzv. ostatní. Takže je to stejně jenom hra na čestné slovo a o zachování proporcí nemůže být ani řeč. Vždyť se i zde několikrát řešilo, že si většina lidí nenaladí televizi, natož satelit. A až jim program někdo naladí, tak se dívají.
Už vidím, jak se každý přihlašuje a nebo odhlašuje, když si třeba během reklamy odskočí. Špehovaný přitom nijak z měření neprofituje a zatím celé měření připomíná paní Columbovou. Všichni o ní slyšeli, ale nikdo ji neviděl. Stejně o objektivnosti nemůže být řeč, protože nikdy nemůžou obsáhnout nabídku přijímaných programů. když si někdo objedná na měsíc HBO, tak se zřejmě na něj bude i dívat. Ale nějak se peníze ze zadavatelů reklamy musí vytáhnout. Občas uvažuji, zda je důležitější platit za reklamu a nebo za regálné v supermarketech. Stejně se prodává 50% zboží ve slevě, tak si myslím, že tito zákazníci nepotřebují vidět reklamu v bedně, protože studují pravidelně všechny letáky.