Opravdu nevím, co by mi na tom mělo vyrazit dech. Zajímavá je tam akorát zeměkoule v TN, zbytek mi přijde jako standardní TV grafika. A stále větší písmena v názvech ukazují, jak moc se TV blíží Blesku - velký titulek, mizerný obsah. Ostatně stejnou strategii používá už delší dobu Nova v titulcích u TN.
Už to vypuklo, lehce se nepovedlo odpočítávání u loga :) http://www.youtube.com/watch?v=x--CxOe7IJY
ten vizuál odpovídá světovým trendům, které všechny slovenské televize dávno zakomponovali do grafiky, to jenom v čr je tv grafika sto let za opicema, hlavně ta na primě, kde ji neaktualizovali pěkně dlouho (a aktualizace grafiky rozhodně není něco přidat nebo pozměnit, ale jednoduše vyměnit celý ident jako takový)
ale ale, to jsem musel opět hezky vystihnout realitu, když se na palmovce snižujete k takhle přízemním utokům :DDD ale není se čemu divit, na palmovce vládne jedna velká deprese - pro jarní sezonu připravené jen levné propadáky, kasa prázdná a k tomu sešup na staronovou pozici trojky na trhu, to na optimizmu moc nepřidá...
Každopádně televize bez kreativní a trendové grafiky prostě nemá šanci působit jako celek kvalitně. Je to nezbytná součást tváře jakékoliv značky. Je dobře, že Pavel rozdmýchává toto téma, protože je důležité. I když u něho je to samozřejmě tak, že chválí jen grafiku CME, přičemž třeba na Slovensku Markíza na JOJ ani náhodou nestačí. Jinak zimní jingly Novy dělala Markíza, ostatně ten obrovský posun směrem nahoru tam je jako pěst na oko. Ale je to dobře, potřebujeme tu pěknou grafiku u všech stanic.
Standardní trendová grafika, která využívá barev, což u nás dělá při popiscích jen Prima Family. Která sice, ano, zakrněla, ale doufejme, že se probudí a opět nabídne pro Česko naprosto ojedinělou luxusní grafiku, jako měla v letech 2008 - 2010. Ostatně tyto hry s barvami v popiscích po stranách apod. u nás zavedla právě Prima díky spolupráci s francouzským studiem Dream-On. Krátce na to toho postupně začala využívat i JOJ (která zase předtím jela svoji grafiku spíše v německém stylu, to jsou ty různé abstraktní vlnící se pruhy, která u nás bohužel nikdy nebyla), STV a nyní až Markíza. Každopádně o tom, že Slovensko se s grafikou mazlí a u nás dříve s vyjímkou Primy Family a aktuálně už jen u Coolu, Zoomu a Love, na to všichni s prominutím exkrememtují, tu debatovat nemusíme, to každý ví. Takže doufám, že se Prima zase hodně rychle spojí s Dream-Onem a nechá si na podzim udělat luxusní relaunch, protože Češi ten francouzský základ sice na začátku dlouho drželi na dobré úrovni, ale poslední dva roky na to skutečně kašlou (a to i hudebně). Opravdu nestačí dát při znělce reklamy třívteřinový záběr na Cesty domů a do toho prolnout logo Primy.