Pozor, já jsem neříkal, že to nebude fungovat, jen jsem potvrdil, že ti nejlepší řemeslníci mají plno díky osobním referencím svých spokojených klientů.
Navíc stejně jako diskutér přede mnou souhlasím s tím, že obrat 100k po takové době nevnímám jako důkaz, že "to funguje". Přál bych vám úspěch, vždyť profitovat bych z něj mohl i já, ale moc nadějně to nevidím. Úspěch myslím funkční vydělávající projekt, nikoliv živořící, který se sice jakž-takž zaplatí, ale to je tak všechno. Nezlobte se, že v takovém stádiu Vás nyní vidím.
Ze to nefunguje, je zrejmy z clanku. Obrat 100k mesicne ...
Nemluve o to, co myslite, kdyz budu hledat rekneme zamecnika, jak ho budu hledat? Ano, spravne zadam do googla "zamecnik obec" a zavolam tomu, kterej mi prvni padne pod ruku a snadno na nej najdu kontakt. Vazne si myslite, ze polezu na nejakej extraweb a jeste tam budu zadavat nakou zakazku?
A pokud budu chtit neco za vic $$$ nez vymenit zamek, tak pudu predevsim po realnych referencich - najdu si par firem a poptam se na ne lidi, kteri snima neco meli ... (pripadne opet googlem prohledam web, zda nekdo nekde na tu firmu nenadava).
Musím se usmívat. A je mi jasné, že Vás nepřesvědčím ani se už o to nechci pokoušet.
Problém je ve špatném úhlu pohledu. Vy říkáte že to nebude fungovat, protože znáte příklady, kdy to negunguje. My vidíme, že to funguje, protože vidíme příkaldy kdy to funguje.
Je to jako když budete tvrdit, že všichni lidi, které znáte umí plavat a nikdy jste se neviděl nikoho topit. Proto jsou plavčíci k ničemu. My říkáme, že známe spousty plavčíků, kteří už zachránili spoustu životů.
To neni mytus - bavil sem se s nekolika desitkami remeslniku, kteri nemaji web, casto ani email. Ptal sem se proc, ze to neni nijak zavratna castka a budou mit vic zakazniku. Vsichni do jednoho mi rekli, ze zakazniky musi odmitat, protoze to nestihaji.
=> ten kdo ma potrebu se prezentovat na webu nebude asi moc dobry, protoze nema dost zakazek.
Začnu od konce. Jak už tu někdo psal, fakt že dobrý řemeslník má práce tolik, že žádnou prezentaci nepotřebuje, JE MÝTUS.
To jsme od začátku slyšeli tisíckrát. A pravdou je, že aktuálně naší výzvou je dostat znalost o webu mezi lidi a vytížit firmy v systému. Problém zákazníků jsou nedostatečné informace. Ano, když zavoláte 5 truhlářům z první stránky Firmách.cz tak asi nebudou mít čas, ale stovky dalších třeba ne z Prahy, ale Příbramy Vám tu skříň na míru udělají stejně dobře a rychleji a za lepší cenu. To je kouzlo informací ve větším rozsahu. A není to wishful thinking, my to vidíme pod rukama.
Pokud jde o ověřování, máme technické prostředky (sofistikovanější než log IP adresy), které vyhodnocují podezřelé reference, které se ověřují i telefonicky plus chceme vidět nějaké podklady (např. objednávka, faktura apod.). No a samozřejmě je zde v poslední instance - pokud zákazník najde u nás firmu a vybere na základě referencí a není spokojen, víme, že příležitost dát jí špatné hodnocení nenechá ujít. (bohužel máme i tyto případy), takže firma propadne...
A ke kteremu tvrzeni se vlastne vyjadrujete? Pokud k tomu, ze dobry remeslnik nevi, kam driv skocit, tak to tedy neni mytus, ale fakt. SAchvalne - zkuste sam sehnat dobreho truhlare, zednika, instalatera, na ktereho nemusite cekat mesic, cena za praci neni astronomicka, nemusite ho hlidat a muzete se spolehnout, ze prace bude odvedena kvalitne.
Mně by stačilo kdyby Seznam trochu vylepšil firmy.cz. Minulý týden jsem sháněl plynaře a až 8 člověk měl čas dříve než za 3 týdny. Sehnat zedníka je dneska taky problém a bude evidentně hůř. (mám svého oblíbeného, ale domlouvám se půl roku dopředu)
Podle mě je to spíše o tom jak vysvětlíte co vlastně chcete a jak na to dohlídnete než o tom, že někdo dělá výborně a někdo pod psa.