Vlákno názorů k článku Startup po dvou letech. Co se naučili NejŘemeslníci.cz? od anonym - Google Analytics počítá jak návštěvy, tak návštěvníky (http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=57164#visits_vs_visitors)....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 6. 2011 13:27

    bez přezdívky

    Google Analytics počítá jak návštěvy, tak návštěvníky (http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=57164#visits_vs_visitors). Každý článek, ve kterém je zmíněna nějaká firma, můžete vnímat jako PR. Pokud to myslíte tak, že jsem za článek dostal od NejŘemeslníků zaplaceno, případně že jsem ho napsal ze známosti, hrubě mě tím urážíte.

  • 28. 6. 2011 15:20

    Tomáš Ruprecht (neregistrovaný)

    No tak jako v podstatě počet lidí je nejzjistitelný jakoukoli službou. To jedině tak, že by se na stránky logovalo skrze nějaký elektoronický klíč a stejně nepoznáte, zda si doma na notebooku náhodou neprohlíží web sestra, či teta na logyn strýce.... Já to samozřejmě obracím ad absurdum...

    Takže myslím, že autor se možná nespráně vyjádřil, ale defacto počet skutečných lidí (odpovídajících realitě) je v podstatě nezjistitelný (snad leda by byl na myši senzor otisku prstu a web by disponoval vektory s liniemi uživatelova palce např :-)

    A s tím PR už mě taky štvete (nemyslím pana Kočího) ale Vás rýpaly!

    Do prčic! Vždyť žijeme reálném sětě plném vztahů a zkrátka nelze od sebe oddělit soukromno a firemno... Alespoň já takoým schizofrenním životem žít nechci.... To by mohlo být PR např.

    Najdete nás na webu TN.cz.... To je jednak reklama na Internet jako službu (takže novu asi podmázli ISP že...), dále je to reklama na správce domény CZ, dále je to reklama na web (webové stránky, tj. tvůrce webových technologií), dále pak to může být reklama na prodejce HW, protože k připojení na tn.cz potřebuju třeba mobil nebo notes, nebo staré dobré ATX komplo....

    Takže prostě se všichni prosím Vás dejte do klidu, přestaňte PARANIODNĚ vidět ve všem reklamu, PR, podmáznutí, korupci apod....

    Do háje to je jako bych řekl, že LUPA.cuz podplatila pana Farského aby navrhl tu předlohu zákona o cenzuře Interentu, jen aby se zvedla návštěvnost lupy.....

    Což je samozřejmě PARANOIA, ale už vidím ty rýpaly, co budou opakovat ty řečičky.... Není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu.... prostě děte se všichni vocáknout na prigl, už jsme ho pro Vás my brňáci vyčistili :-) LOL:......

  • 28. 6. 2011 15:52

    smrtihlav (neregistrovaný)

    omlouva vas asi jen mladicka naivita :)

    - Najdete nas na webu TN.cz
    pokud to prohlasuje provozovatel media, navic soukromy, tak at si tam rika co chce, co neodporuje zakonu, pripadne zadani inzerentu, je to jeho vysostne pravo. Nova zije prevazne z reklamy, je logicke, ze je ji prospikovana. A ano, tento slogan je normalni reklamou (chcte-li - upoutavkou) na dalsi medium provozovatele, co jste si myslel?

    - ze jsou lide paranoidni neznamena, ze po nich nejdou - jestli si myslite, ze neni na miste, snete sladce dal svuj ruzovy sen

    - podplaceni, korupce, kupceni s hlasy a ovlivnovani zakonodarcu - to ze to VY nevidite neznamena, ze to tu neni, naopak je pravou.

    ale jak pisi vyse, snete dal, jen abyste nebyl neprijemne prekvapen ledovou sprchou po probuzeni :)

  • 28. 6. 2011 16:41

    Miloš Lenoch

    Na PR a GA bylo odpovězeno, takže se vyjádřím jen ke zbytku.

    Klasický katalog firem nemá věcné a ověřené reference zákazníků a nenabízí firmám službu, kde platí za získanou zakázku, tedy model pay-per-action.

    Google Places mají recenze, ale ukažte mi příklad, jak byste si tam kohokoliv podle nich vybral. Pošlete pár příkladů. Model PPA nemají. A ten je lepší, než zadarmo, protože i do služby zadarmo investujete svůj čas.

    Poptávky jsou čistě z našich stránek, od nikoho je nepřebíráme.

  • 28. 6. 2011 21:49

    Tomáš Ruprecht (neregistrovaný)

    Ne naivní fakt nejsem. Korupce kvete ano - ale to neznamená, že každý brigádníček, který napíše něco na facebook dostane v igelite mega cash od vlády, že napíše hanlivou bětu o opozici...

    Korumpuje se tam, kde je to EKONOMICKY RENTABILNÍ :-)

    Navíc, ve Francii zakázali používat slovo facebook ve veřejnoprávních médiích...

    Ale pochybuju, že jim budou zakazovat odkazovat na weby, přesto že je to propagace komerční služby (Internetu)

    Jak onehdá říkal pan Šmerda (ministr dopravy) tak když s panem Bártou otevírali pražský ohruh tak se podávala čočka se sodou... a není to náhodou reklama na čočku a sodu?

    Podívejte se, to bychom nemohli v TV mluvit o jakýchkoli materiálních statcích, protože všechno je to reklama, dokonce, ani o vzdělání, protože je to potencuiální reklama na soukromá školící střediska a soukromé vzdělávací instituce :-)

    Takže chci jen říct, lidi NEBLBNĚTE a mluvte normálně jak Vám pusa narostla protože to je jak v Kocourkově, když se např. host v pořadu na ČT24 ptá moderátora zda něco může říct zda to náhodou není reklama... no LOL, LOL, a raději ROFL :-) !!!

  • 28. 6. 2011 13:16

    Vašek (neregistrovaný)

    Musím říct že mne samotnému to připadá také jako PR článek. Služba mi nepřipadá ničím extra. Klasický katalog firem.
    Já bych osobně doporučil řemeslníkům se propagovat na Google Places (Adresář míst) kde se také může dávat recenze a hlavně je zadarmo!

    "Na web každý měsíc zavítá přes 40 tisíc lidí (visitors podle Google Analytics)"
    - nazývat to počtem lidí a poté uvést GA jako zdroj dat mi připadá trošku nesmysl. GA počítá návštěvy a ne počet lidí co tam chodí.

    Obrovské množství poptávek je taky velice zajímavé. Není tam nějaká propojenost s jinými servery, které se na to specializuje jako třeba epoptávka?

    Jinak pane Kočí, máte hezké články, ale tohle ne.

  • 28. 6. 2011 13:48

    Václav (neregistrovaný)

    Ano, ale není navštěvník jako nástěvník, nemůže se tvrdit, že je to počet lidí.
    Nemá smysl takové rejpání, jenom je to nesprávně formulované.

    To jsem nechtěl tím vůbec říct, to se omlouvám. Článek je pěkný, ale jsou místa kde to tak působí. Věnuji se reklamě, takže vidím PR všude :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).