Vlákno názorů k článku Startup po dvou letech. Co se naučili NejŘemeslníci.cz? od Lar - souhlasim s M.Suchym.. stejne tak i u mne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 7. 2011 15:40

    Lar (neregistrovaný)

    souhlasim s M.Suchym.. stejne tak i u mne vyhledavaci pole vysumelo v prave pulce velkeho obrazku, ktery jsem prestal vnimat (ctu zleva a po prvni pulvterine jsem to cele misto vyhodnotil jako reklamni prostor)
    Vlevo nebo pod tim a mnohem vice vyraznejsi (je to ostatne asi to prvni, co bych chtel/mel udelat) bych to i ja rozhodne uvital..

  • 27. 6. 2011 13:58

    patrik (neregistrovaný)

    Taky to jednou (případně víckrát) určitě vyzkouším, vypadá to zajímavě, a právě to obtelefonovávání je pěknej vopruz...

  • 27. 6. 2011 13:40

    Miroslav Suchý

    >To jste si nevšiml?

    Ne opravdu ne :) Když se tak analyzuji tak si myslím že za to může ta velká fotka vlevo. Ta oblast je u mne okamžite poznamenaná slepotou (nějaký reklamní bordel co mě nezajímá) a strhává do sebe i ten vyhledávácí box.

    A vyhledávání osobně používám až když se na webu nevyznám jako poslední záchranu. Většinou před tím už použiju Google a málokdo má lepší vyhledávání než Google, takže to už většinou ani nezkouším. Resp. to používám až u známých a používaných webů.

  • 27. 6. 2011 13:15

    Miloš Lenoch

    Tak to mne mrzí, že se Vám nepodařilo najít, co potřebujete. Když se to stane, je to k zamyšlení.

    K praktické odpovědi.
    1. Pokud hledáte instalatéra v Brně, dáte do políčka pod největším nadpisem "Najděte si řemeslníka" "instalatér Brno" a stiskne Hledat nebo Enter. A dostanete http://www.nejremeslnici.cz/hledam-recenze?q=instalater+brno
    To jste si nevšiml?

    2. Někteří lidi nechtějí zadávat poptávku a pro ty je řešení viz bod 1. Nicméně je důležité pochopit, že cesta přes poptávku má u nás spoustu přidané hodnoty oproti budu 1, kde teď budete instalatérům volat, oni přes den často ani nevezmou telefon, část nemá volný termín, budete zadání opakovat x krát, musíte urgovat nabídky. Přes poptávku u nás celý tenhle proces Vám dá systém (plus na rozdíl od ePoptavky, kde o firmách nevíte nic, u našich nabídek uvidíte reference, systém oslovuje přednostně firmy podle hodnocení a podle toho, jak reagují atd.) To je rozhodně ta nejlepší cesta, které šetří spoustu nervů, ale pro pochopení je potřeba to vyzkoušet.

    Pozn. Najdi firmy podle oboru dole, je jen pro ty kdo odskrolovali a nevšimli si hledání nahoře.

    Takže na závěr - uprčitě mne zaujalo, že jste si nevšiml hledání a zkusíme se zamyslet. Problémy k řešení nás zajímají... Návrhy řešení už méně (přesun poptávek do informací pro firmy opravdu není dobrý nápad). Každopádně díky za zpětnou vazbu.

  • 27. 6. 2011 12:01

    Miroslav Suchý

    Mě se ta myšlenka líbí. Sám jsem teď v situaci, že sháním reference na dobré řemeslníky. Ale provedení nejremeslniku.cz mě nenadchlo a ačkoliv jsem o něm věděl už déle tak jsem ho nepoužil. Proč?
    Protože chci reference. Nechci zadávat poptávku. Na to jsem použil starší a asi obsáhlejší ePoptavka.cz. Od nejremeslniku jsem si sliboval reference ve stylu znamylekar.cz. Až teď kdy jsem si řemeslníky důkladně proklikal, jsem zjistil že někde dole je "Najdi kvalitní firmy z okolí podle oboru" (navíc jako obrázek, takže to nejde najít) a i pak to je zoufalé UXD. Před 1/4 rokem jsem si toho prostě nevšimnul. Srovnejte se známým lékařem, kde najdu odkaz na reference ortopedů z Brna hned na titulce nahoře. To že můžu přidat vlastní referenci trochu zapadá. Na co jsou mi na titulce nejnovější/nej­zajímavější refence na řemeslníky z Prahy/Hradce... To mě nezajímá. Já chci referenci na instalatéra z Brna. Případně jestli ten instalatér co má živnost ve vedlejší ulici, jestli pracuje dobře nebo ne. Stejně tak poptávky. To bych klidně schoval až do "informace pro firmy". Přehled refencí je opět strašně protorově náročný a nepřehledný (opět srovnej se znamylekar.cz).
    No zkrátka, chlapci, držím vám palce. Ale raději než do marketingu investujte peníze do designu (a tím nemyslím hezčí obrázky a barvičky, ale hlavně usability) a do A/B testování.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).