Solidní firmy poskytují svým zákazníkům (zdarma!) přehled čerpaných služeb a cen včetně potřebných dat na webovém rozhraní. Při známých problémech s účtováním (a možností jeho kontroly) jak ČTc, tak Eurotelu, může být konečný účet po měsíci "stahování" velkou dírou do peněženky, zvláště u rodin s vynalézavými dětmi ;o)
Vzpomínáte na různé drahé linky u Telecomu a dialery stažené na internetu?
Připadá mi mnohem bezpečnější si vypůjčit DVD film za stejnou cenu v půjčovně na 24 hodin a v klidu si jej třeba uložit na disk počítače, dokud mě ještě bude bavit se na něj koukat. Ale nakonec rozhodnou stejně peněženky zákazníků, bude zajímavé pozorovat, jaká bude praxe.
Rychlé ADSL bude v ČR ovládané Českým Telecomem zřejmě ještě dlouho jen pro "vyvolené"...
Jojo, také jsem jednou reklamoval podvodný dialer (asi 300 Kč). A na reklamačním mi sdělili, že to bohužel mohu uplatnit jako reklamaci pouze kdyby to byla žlutá linka jejich, nebo zahraniční. Tato byla bohužel jednoho z alternativních operátorů a tak prý musím jít s reklamací k němu, ale prý s tím mají špatné zkušenosti. (Také že ano..., nakonec tu reklamaci přeci jen v Telecomu uznali)
To je ale vaše blbost. Máte si aktivovat službu blokování hovorů(placenou). Nebo nebýt takový hňup a vědět co se vám děje v počítači, popř. nepoužívat nebezpečný software.