Občas mě to první zpoždění sice také zmate, ale 4-6 spamů za den namísto dřívějších 100-150 za to rozhodně stojí. A jak říká Michal - mail není ICQ, byť to mnoho lidí ne a ne pochopit.
Ta fronta je na serveru odesilatele, takze tezko.
Obcas si to clovek muze postrcit telnetem na port 25 a pouzitim prikazu ETRN, ale neni to uplne stoprocentni.
Pokud vam chodi potvrzeni objednavek az po 4 hodinach, zkuste si stezovat u provozovatele toho obchodu... velmi pravdepodobne bude problem napriklad s prilis dlouhou frontou zprav na strane odesilatele. Standardni prodleva pred prijetim zpravy byva 5 minut, to, ze to druhy server zkusi az po 4 hodinach opravdu nemuzete klast za vinu nasazeni greylistu. Pozorovanim vyslo najevo, ze standardni prodleva je 20 minut, ale vzhledem k tomu, ze pres nase servery tech mailu chodi trochu vic, stejne uz je vetsina znamych odesilatelu ve whitelistech, takze jsou prijimany automaticky...
No, kdyz mi prijde potvrzeni objednavky z internetoveho obchodu az po 4 hodinach, tak mi to moc klidu neprida. Stejne tak ruzne registrace, ktere potrebuji ihned. Podle me by uzivatel mel mit pravo nahlednout do fronty a vybrat si rucne, co chce dorucit ihned.