A dezinformacni kampan dealeru UPC digitalu vrcholi taktez. Vypinani v Praze je vybornou prilezitosti pro zparchantele dealery UPC digitalu po cele republice. Klientum s analogovou nabidkou tvrdi, ze bez kabeloveho STB prijdou o televizi. Casem napisu vice.
Jenže, podle mne by UPC mohlo být obnoveno z klamavé reklamy a šíření poplašné zprávy. Z jejich reklam totiž vyplývá, že jejich digitální televize je ta, na kterou se přechází, resp. oni jediní lidem přechod na digitál umožní (samozřejmě za peníze). O 2 je na tom podobně, ale přece jen je "citlivější" než UPC.
Každopádně podomní prodejce obou firem bych postihoval, z doslechu vím o případu, kdy starším lidem vyloženě vyhrožovali buď jejich nabídka nebo černá (zrnící) obrazovka.
Je to hnus, co se tady může. Ale kdo je viníkem? Samozřejmě NKS a ČTÚ, a jejich "nestranná" informační kampaň, ze které se člověk o DVB-T dozví naprosté nic.
No, osobně si myslím, že ,,kyslíci" jsou horší, tedy vlezlejší a aktivnější. Tedy na tři prodejce ,,kyslíků", vyhodím jednoho ,,júpísáka". Ale stejně to mají marné. Nejlépe se daří, získavat klienty Sky Linku i bez toho otravování občanů, ještě asi i slušně CS Linku, protože si myslím, že s novým přijímačem bývá daleko častěji nabízen CS Link nežli Sky Link. To je taková, po česku okopčená metoda Microsoftu (s novým počítačem ,,jedině" Wokna). V každém případě ovšem ani Sky Link ani CS Link neběhá po domech ,,jak jehovisti" a neotravuje lidi, jako ,,jůpísáci" a ,,kyslíci".
UPC bych neobnovoval, ale když tak obviňoval. :-))
Praktiky náhončích od UPC jsou ale stejné, jako třeba u pojišťováků a nebo zprostředkovatelů jakýchkoliv půjček. Bez informací a zdravého selského rozumu se dá naletět komukoliv.