Aspoň dlé mé zkušenosti, za 1kKč paušál 128Kbps downstream (ani o chlup víc, ale ani míň), nonstop, možná přes den ve špičce do zahraničí je tak na polovině rychlosti, ale pořád značně svižnější než dial-up, ověřeno, vyzkoušeno půl rokem provozu.
Při odstraňování závad trochu prodleva - 2..3 dny, protože byl pátek odpo, na soukro použití to ale není kritické.
Jediný problém byl ten arogant, jeden ze dvou, co to sem přišel instalovat. Naopak původní instalatéři kabelu byli okay, stejně jako posléze opravář, takže blbci pracují u UPC v poměru 1:4 což odpovídá celostátnímu průměru.
Osobně myslím, že zprovoznění sítě pro 10.000 uživatelů, při daných cenách, takže přeci jen musím šetřit, JE ÚSPĚCH. Pochopitelně škoda rány, která padne vedle.
9.4. mi meli prijit zapojit Mistral mezi 17:00 a 19:00. O pul osme (pote co nikdo nedorazil) jsem volal na jejich Zakaznicke centrum a tam mi rekli ze bohuzel a ze maji technickje problemy a ze jestli by se mi hodil termin 24.4. dopoledne. To mi moc v pohode neprijde. Kdyby aspon zavolali sami, rekl bych ze se staraj...