Zajímavý rozhovor, bohužel z něj neplyne, že by se Lidovky měly nějak lišit od současné verze i konkurence ... Snad se jim podaří na rozdíl od iDnes či Novinek držet se od bulváru.
Tak je pravda, že marquee je iz hlediska standardů do budoucna mrtvý html prvek, ale stále schůdnější, než všude tlačit "marquee" ve Flashi. Jinak úvodní stránka se mi líbí (ostatně stejně jako iDnes), využití a rozložení prvků v prostoru je také dobré. iHned je výborný, ale méně přehledný.
Pokud by si měli vzít někde "mustr", inspiraci, já bych jim doporučil Ihned. Rozhodující je jasné, rychlé a přehledné rozhraní, lidi si chodí přečíst zprávy, ne se kochat krávovinkama........máte pravdu
Efekt běžícího textu byl doménou amatérských tvůrců webových stránek ve druhé polovině devadesátých let. Jeho provedení na Lidovkách navíc v některých prohlížečích výrazně spotřebovává systémové zdroje.
Animované smajlíky včetně ikony holého zadku se hodí na web zaměřený na retardované teenagery. Mají ještě Lidovkyu ambice oslovovat inteligentní čtenáře?