Efekt běžícího textu byl doménou amatérských tvůrců webových stránek ve druhé polovině devadesátých let. Jeho provedení na Lidovkách navíc v některých prohlížečích výrazně spotřebovává systémové zdroje.
Animované smajlíky včetně ikony holého zadku se hodí na web zaměřený na retardované teenagery. Mají ještě Lidovkyu ambice oslovovat inteligentní čtenáře?
Pokud by si měli vzít někde "mustr", inspiraci, já bych jim doporučil Ihned. Rozhodující je jasné, rychlé a přehledné rozhraní, lidi si chodí přečíst zprávy, ne se kochat krávovinkama........máte pravdu
Tak je pravda, že marquee je iz hlediska standardů do budoucna mrtvý html prvek, ale stále schůdnější, než všude tlačit "marquee" ve Flashi. Jinak úvodní stránka se mi líbí (ostatně stejně jako iDnes), využití a rozložení prvků v prostoru je také dobré. iHned je výborný, ale méně přehledný.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).