Ten, kdo nemá kabelovku si rád vezme O2TV a co se toho kostičkování týče, tak UPC je na tom od té doby co si hrají na hlasové služy hůře.
Co ale nechápu stejně jako vy je, proč si někdo bere nesmyslné hlasové služby, a ještě od UPC, které se neumí postarat ani o internet. Možná pán zapomněl nějak zmínit, že nahnali lidi na promo, které je nic nestojí a až zkončí, tak zase lidi hromadně odejdou :o)
Protoze UPC nabizelo nejdrive 3 mesice za korunu, ted to prodlouzili na rok - pausal za korunu a napr. kdyz jsem objednaval digitalni kanaly, tak to me zene vnutili, ze to je v tom balicku dohromady a za nas to nic nestoji (teda zatim 3 Kc) a zena to nedokazala odmitnout. Takze jakmile nekomu ty 200 Kc zacnou realne uctovat, tak se obavam, ze ty pocty pujdou razatne dolu.
Jen na okraj - UPC nepoužívá "standardní" technologii VoIP ale technologii "Voice over Cable" známou též jako "VoCable" či "VoC", respektive "Packet Cable". Jde tedy o jinou, nikoli přímo SIP/Voice over Internet kompatibilní, technologii. Zjednodušeně řečeno, hlas a signalizace se zde nepřenáší přes Internet, ale prostřednictvím jiné (separátní) "logické" či "technologické" paketové sítě, realizované vedle internetové sítě a společně s ní (jakož i dalšími) na stejné fyzické síti. Typické přitom je, že tato samostatná síť má vyhrazené vlastní přenosové kanály a není do Internetu propojena. UPC používá (pokud se něco nezměnilo) řešení přenosu hlasu po kabelu od společnosti Siemens, které se skládá ze softwarového přepínače Surpass hiQ 8000, pracujícího jako Call Management Server, Media Gateway Controlleru, a propojovací komunikační brány Surpass hiG 1200. Uvedené řešení Siemens je kompatibilní se standardy PacketCable a EuroPacketCable, a má osvědčení, vydávané standardizační úřady CableLabs a tComLabs.