Vlákno názorů k článku Šťoura: Telecom změnil název i doménu od Marian ARBET - Obecne s Vami souhlasim - pro vetsinu uzivatelu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 6. 2000 19:09

    Marian ARBET (neregistrovaný)
    Obecne s Vami souhlasim - pro vetsinu uzivatelu je odhlaseni se z mailing listu bezna zalezitost. Jsou vsak lide, kteri nekde klikli na nejaky button a dodnes se divi, co jim to vlastne do posty chodi :-(.
    Ale jeste jednou - mate pravdu - nejvetsi problemy jsou s laxnosti uzivatelu. Sam asi vite, kolik se Vam vraci mailu jako nedorucitelnych, protoze se uzivatele "zapomneli" z konference odhlasit atd. Cilem bylo provest prechod na novou domenu co nejmene bolestne, proto jiz nejakou dobu upozornujeme adresaty a nyni jsme se obratili i na odesilatele. Radi bychom co nejvice omezili dopad na odesilatele po expiraci domeny.

    Dekuji za pochopeni.
  • 15. 6. 2000 19:04

    Petra Tesaříka (neregistrovaný)
    Inu, já mám takovou zkušenost, že se skutečně často umí přihlásit sami, ale s odhlášením mají problémy. Už jenom proto, že spousta přihlašovacích formulářů je velmi triviální, zatímco při odhlašování musí systém nějak zkontrolovat identitu odhlašujícího se. No, a v případě změny domény je to ještě horší - ten člověk se ani nechce odhlásit, tak co ho nutí vůbec něco dělat? :)
  • 15. 6. 2000 15:57

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Tak to jste mne pane Arbete vazne rozesmal... - takze uzivatel je schopen se prihlasit do konference, ale na odhlaseni si uz musi nekoho najmout, ze? Nehlede k tomu, ze vetsina konferenci ma pravidla nebo alepson odkaz v paticce kazdeho mailu... navic, kdyz se clovek nekam prihlasi, pak v prvnim mailu z konference ma uvedeno jak se odhlasit, zmenit udaje pripadne jakym zpusobem si zajistit napovedu...

    To je jako byste rekl, ze uzivatel umi roznout zarovku, ale na zhasnuti potrebuje asistenci vyrobce zarovky... - skutecne myslite, ze je ta primera tak pritazena za vlasy?

  • 15. 6. 2000 15:25

    Marian ARBET (neregistrovaný)
    Dovolim si reagovat jako pracovnik spolecnosti, ktera CT s prejmenovanim domeny pomaha. Zprava ktera jde ven je jen jedna z akci, ktere se po zjisteni domeny spt v adrese provadeji. Samozrejme ze obdobny mail jde i adresatovi posty. Bohuzel ne vzdy jsou tito adresati technicky zdatni natolik, aby se sami odebrali z mailing listu.
  • 15. 6. 2000 13:42

    Honza (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasím. Opravdu, proč by za ně někdo nemohl udělat práci, kterou mají udělat sami. Asi ještě přepočítávají těch pár miliard zisku po zdanění!!!
  • 15. 6. 2000 10:52

    Petr (neregistrovaný)
    Hmm, řešení to je, dokonce je ten mail slušný.
    Pořád se ale nemůžu zbavit dojmu, že když už monitorují došlou poštu, mohli by informovat i její příjemce ve vlastních řadách.
    Nejlíp podle mě přeposláním zpráv z SPT.CZ na CT.CZ s přidaným "změňte si adresu". To by pak ale zaměstnanci-adresáti museli vyvinout činnost, že. Jenže oni mají všichni moc práce, makají na nových ceníkách.
    Takhle je to jenom pokus o pohodlné zaúkolování cizích lidí, které skoro nic nestojí.
    Ale klidně to za ně udělejte. Jo, a když už jste v tom, podívejte se prosím, jestli nemám v nejakém vašem mail-listu zapomenutou svojí starou adresu lenoch@post.cz a změňte jí na lenoch@centrum.cz ... Kdo se ještě přidá? (Omlouvám se oběma lenochům za zneužití adresy k nejapnému žertu)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).